ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A73
تکنولوژی

سامسونگ نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 را برای گلکسی A73 منتشر کرد

سامسونگ به‌طور رسمی به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را برای گلکسی A73 منتشر کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

سامسونگ در چند هفته گذشته، به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را برای برخی گوشی‌های پرچم‌دار خود از جمله گلکسی S21 ارائه کرده است. غول فناوری مستقر در کره جنوبی، از این هفته همچنین شروع به انتشار نسخه پایدار One UI 5 برای برخی گوشی‌های میان رده خود از جمله گلکسی A53 5G و گلکسی A33 5G کرده و اکنون گلکسی A73 5G جدیدترین گوشی است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی One UI 5 برای گلکسی A73 5G تحت نسخه فریمور BVK2 برای کاربران مالزی منتشر شده است. تمام ویژگی‌های جدیدی که گوگل با اندروید 13 معرفی کرده بود، همراه با وصله‌های امنیتی اندروید برای اکتبر 2022 و چند ویژگی انحصاری سامسونگ در این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.

One UI 5

در حال حاضر، کاربران مستقر در مالزی می‌توانند با مراجعه به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزاری در تنظیمات دستگاه و انتخاب گزینه Download and install، این آپدیت را روی گوشی خود دریافت و نصب کنند. به همین ترتیب، می‌توان انتظار داشت تا این به‌روزرسانی به‌زودی در دسترس کاربران سایر کشورها از جمله ایران قرار گیرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، One UI 5 شامل مجموعه‌ای از تغییرات و پیشرفت‌ها می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای بهتر زبان طراحی Material You، پشتیبانی از ویجت‌های روی هم انباشته شده، ویژگی OCR داخلی که می‌تواند متن را از تصاویر استخراج کند، Bixby Text Call و One UI Modes اشاره کرد.

One UI 5 همچنین یک حالت تعمیر و نگهداری جدید را برای برخی دستگاه‌ها به همراه دارد که با وجود آن می‌توانید هنگام ارسال گوشی خود برای تعمیر، داده‌های آن را از تکنسین‌های خدمات مخفی کنید.

رابط کاربری One UI 5 ماه گذشته به‌طور رسمی معرفی شده و پس از آن سامسونگ با انتشار یک ویدیو، قابلیت‌های آن را به‌طور کامل شرح داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی