ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S8 FE
تکنولوژی

گلکسی تب S8 FE با پشتیبانی از قلم و تراشه مدیاتک در راه است

سامسونگ ظاهراً برای این تبلت خود به‌جای تراشه اسنپدراگون 778G نسل قبلی، به سراغ چیپ مدیاتک Kompanio 900T می‌رود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

چند وقت پیش یک تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-X506B و اسم رمز Birdie در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد که برخی آن را تبلت جدید FE معرفی کردند. حالا یکی از منابع معتبر دنیای فناوری در کنار تأیید نام گلکسی تب S8 FE، برخی مشخصات آن را هم افشا کرده است.

طبق توییت «رولند کوانت»، تبلت جدید سامسونگ مانند نسل قبلی‌اش از نمایشگر LCD بهره می‌برد و همچنین قادر به پشتیبانی از قلم است.

مشخصات احتمالی گلکسی تب S8 FE

این تبلت همان‌طور که گفتیم، در بنچمارک گیک‌بنچ هم حضور پیدا کرده است که برخی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق این بنچمارک، تبلت آینده سامسونگ به تراشه مدیاتک Kompanio 900T مجهز می‌شود. این چیپ 6 نانومتری مدیاتک، از 2 هسته Cortex-A78 به همراه 6 هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره می‌برد.

بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی تب S8 FE

گلکسی تب S8 FE احتمالاً در نسخه‌های وای‌فای و LTE روانه بازار می‌شود که هر‌دو نسخه دارای سیستم‌عامل پیش فرض اندروید 13 به همراه رابط کاربری One UI 5.0 خواهند بود. ظاهراً این تبلت در نسخه پایه، 4 گیگابایت رم خواهد داشت که تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ عرضه یا قیمت گلکسی تب اس 8 FE نداریم، با این حال انتظار داریم اوایل سال آینده میلادی با قیمتی نزدیک به 700 یورو از راه برسد.

گلکسی تب S7 FE در مه 2021 با نمایشگر 12.4 اینچی LCD معرفی شد. این تبلت که قدرت آن را اسنپدراگون 778G تأمین می‌کند، در بالاترین نسخه دارای 8 گیگابایت رم است و انرژی‌اش را یک باتری 10,900 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند.

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی و کارت حافظه خارجی و همچنین دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. انتظار می‌رود برخی مشخصات گلکسی تب S8 FE با نسل قبلی‌اش یکسان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی