ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 13
تکنولوژی

گوشی‌های سری شیائومی 13 احتمالاً 10 آذرماه معرفی می‌شوند

سری شیائومی 13 ظاهراً پنجشنبه همین هفته همراه با نسخه‌های مجهز به بدنه چرمی قهوه‌ای و آبی رنگ، در چین معرفی می‌شوند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

اگرچه شیائومی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از پرچمدارهای بعدی‌اش را اعلام نکرده، اما با توجه به افزایش حجم شایعات و گزارش‌ها پیرامون آن‌ها، انتظار داریم به‌زودی شاهد معرفی‌شان باشیم. حالا شایعه‌ای جدید می‌گویند چینی‌ها در تاریخ 1 دسامبر (10 آذرماه) از سری شیائومی 13 در چین رونمایی می‌کنند.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «ساحیل کارول» در توییتی تاریخ معرفی نسل بعدی پرچمدارهای شیائومی را برملا کرده است. این منبع همچنین دو رندر از شیائومی 13 منتشر کرده که آن را با بدنه چرمی نشان می‌دهد.

اگرچه دیروز رندری از این محصول با بدنه چرمی قهوه‌ای رنگ منتشر شد، اما حالا پرچمدار آینده شیائومی را در رنگ آبی هم می‌بینیم. طبق این رندرها، شیائومی 13 از فریم تخت به همراه نمایشگر مسطح بهره می‌برد. روی پنل پشتی همچنین شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مربعی شکل با برند لایکا هستیم.

رندر سری شیائومی 13

مشخصات احتمالی سری شیائومی 13

اگرچه منبع اخیر مشخصات این گوشی‌ها را منتشر نکرده، اما در گذشته شاهد انتشار شایعات درباره آن‌ها بوده‌ایم. این گوشی‌ها که شاید با نام شیائومی 14 هم معرفی شوند، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و 12 گیگابایت رم مجهز خواهند شد.

شیائومی 13 نمایشگر 6.2 اینچی امولد با رزولوشن 2K و رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت و انتظار داریم مدل پرو هم به نمایشگری با همین مشخصات اما اندازه بزرگتر مجهز شود. این محصولات احتمالاً دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی از سری IMX8 خواهند داشت.

در صورتی که شیائومی به دنبال رونمایی از نسل بعدی پرچمدارهایش در آخر این هفته باشد، باید چند روز زودتر، شاهد انتشار پوستر برای برگزاری مراسم باشیم. بنابراین شاید تا روزهای باقی‌مانده تا پنجشنبه، شیائومی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری 13 را اعلام کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی