ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارتاپ
علمی

یک استارتاپ آمریکایی برای توسعه فناوری انتقال بی‌سیم برق، 30 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

استارتاپ «Reach» که روی توسعه فناوری انتقال بی‌سیم برق کار می‌کند، بعد از به نمایش گذاشتن فناوری خود، ۳۰ میلیون دلار جذب کرد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

استارتاپ «Reach Power» مستقر در سیلیکون ولی که روی توسعه فناوری انتقال بی‌سیم برق کار می‌کند، بعد از به نمایش گذاشتن فناوری خود در شهر ردوود کالیفرنیا، موفق به جذب سرمایه ۳۰ میلیون دلاری شد.

«کریس داولانتز»، مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Reach Power ادعا می‌کند فناوری انتقال بی‌سیم برق شرکت Reach Power از نظر قدرت، فاصله، مقیاس‌پذیری، بهره‌وری انرژی، ایمنی و مقرون‌به‌صرفه بودن از فناوری مورد استفاده توسط سایر استارتاپ‌های فعال در این زمینه پیشی می‌گیرد.

جذب سرمایه ۳۰ میلیون دلاری برای توسعه فناوری انتقال بی‌سیم برق

استارتاپ Reach Power مستقر در سیلیکون‌ولی، در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۸ آذرماه) نحوه عملکرد سیستم انتقال بی‌سیم برق خود را در شهر ردوود کالیفرنیا ایالات متحده به نمایش گذاشت. نمایش موفقیت‌آمیز این انتقال بی‌سیم برق باعث شد این استارتاپ بتواند سرمایه ۳۰ میلیون دلاری را برای توسعه فناوری خود جذب کند.

کریس داولانتز می‌گوید این جذب سرمایه به تجاری‌سازی محصول این استارتاپ کمک می‌کند. تاکنون شرکت‌های مختلفی روی توسعه فناوری انتقال بی‌سیم برق کار کرده‌اند. فناوری Reach Power می‌تواند با استفاده از آنتن‌های پرقدرتی که دارد، پرتوهای انرژی را دقیقاً متمرکز کرده و با استفاده از نرم‌افزارهای بروزرسانی‌شده، کنترل دقیقی روی سیستم انتقال بی‌سیم برق داشته باشد.

در آزمایش انجام‌شده توسط این استارتاپ، یک رادیو بدون باتری به گیرنده برق بی‌سیم مبتنی بر آنتن متصل شد. فناوری Reach Power توانست رادیو را در فاصله ۷.۶ متری از فرستنده برق روشن کند.

مدیرعامل Reach Power می‌گوید فناوری این شرکت از ایمنی لازم در هنگام شلیک پرتوهای قوی برق برخوردار است. وی می‌گوید این سیستم می‌تواند اشیا را شناسایی کند. کریس داولانتز ادعا می‌کند تعداد انگشت‌شماری استارتاپ در زمینه انتقال بی‌سیم برق کار می‌کنند و هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند مانند Reach Power این انتقال را با ترکیبی از قدرت، بیشترین فاصله، مقیاس‌پذیری، بهره‌وری انرژی، ایمنی و مقرون‌به‌صرفه به انجام برسانند و از این موارد به‌عنوان برتری سیستم انتقال بی‌سیم استارتاپ خود در مقایسه با سایر رقبا یاد می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H.g.m
    H.g.m | ۲۰ آذر ۱۴۰۱

    بنازم به نظمی منحصر با قید تضمین
    بدون صرف برق و گاز و بنزین.....
    درود به همه انسان های کمالگرا

مطالب پیشنهادی