ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی واچ بادز
تکنولوژی

هواوی واچ بادز معرفی شد؛ ساعت هوشمندی که درون خود ایرباد بی‌سیم مخفی دارد

هواوی واچ بادز یک ساعت هوشمند 429 دلاری است که با باز‌کردن نمایشگرش، یک ایرباد بی‌سیم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

هواوی پس از یک هفته تأخیر، از یک ساعت هوشمند متفاوت رونمایی کرد. این محصول که هواوی واچ بادز نام دارد، یک دستگاه ترکیبی است که درون خود یک ایرباد بی‌سیم را مخفی کرده است.

اگرچه در حالت عادی با یک ساعت هوشمند مانند سایر محصولات موجود در بازار روبه‌رو هستیم، اما زمانی که نمایشگر این دستگاه را به سمت بالا باز کنید، یک جفت ایرباد بی‌سیم پیش روی شما قرار می‌گیرد.

مشخصات هواوی واچ بادز

مشخصات هواوی واچ بادز

گجت هیبریدی جدید هواوی به یک نمایشگر 1.43 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل مجهز شده است. برای ساخت بدنه این دستگاه از فولاد ضد‌زنگ استفاده شده و بند چرمی آن در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

هواوی واچ بادز از سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور ردیابی اکسیژن خون، ECG و قابلیت ردیابی و مدیریت خواب و استرس بهره می‌برد. همچنین شاهد پشتیبانی آن از 80 حالت ورزشی هستیم.

همان‌طور که گفتیم، درون بدنه این دستگاه یک جفت ایرباد بی‌سیم قرار گرفته که از فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوش‌دادن به موسیقی و تماس‌ها پشتیبانی می‌کند. وزن واچ بادز بدون بند به 66.5 گرم می‌رسد و وزن هر کدام از ایربادها هم برابر 4 گرم است.

ایرباد هواوی

ایرباد موجود در این ساعت هوشمند از استاندارد IP54 پشتیبانی می‌کند، اما خود ساعت به‌دلیل مکانیزمی که دارد، قادر به پشتیبانی از این استاندارد نیست.

هواوی واچ بادز که از GLONASS و GPS پشتیبانی می‌کند، به سیستم‌عامل HarmonyOS 3 مجهز شده و ایرباد درون آن از بلوتوث 5.2 بهره می‌برد. طبق ادعای هواوی، ساعت هوشمند جدید آن به‌همراه ایرباد، تا 3 روز شارژدهی دارند.

ایرباد بی‌سیم درون این ساعت هوشمند در حالت غیرفعال‌بودن فناوری حذف نویز، قادر به پخش موسیقی تا 4 ساعت و مکالمه تا 2.5 ساعت است. شارژ این محصول به‌وسیله شارژر مغناطیسی، 100 دقیقه طول می‌کشد.

هواوی واچ بادز

هواوی واچ بادز هم‌اکنون در چین با قیمت 429 دلار به فروش می‌رسد، با این حال نمی‌دانیم این محصول وارد بازار جهانی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی