ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کسب و کار

ایلان ماسک برخی تجهیزات دفتر مرکزی توییتر را در یک حراجی بزرگ می‌فروشد

ظاهراً ایلان ماسک می‌خواهد بسیاری از وسایل موجود در دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو را به حراج بگذارد. لوازم دفتری مختلفی از جمله صندلی، ماشین اسپرسوساز و همچنین مجسمه پرنده آبی معروف این شبکه اجتماعی، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

ظاهراً ایلان ماسک می‌خواهد بسیاری از وسایل موجود در دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو را به حراج بگذارد. لوازم دفتری مختلفی از جمله صندلی، ماشین اسپرسوساز و همچنین مجسمه پرنده آبی معروف این شبکه اجتماعی، در این حراجی بزرگ که توسط وب‌سایت Heritage Global Partners انجام خواهد شد، به فروش می‌رسند.

حراجی توییتر از 17 ژانویه 2023 (27 دی‌ماه 1401) آغاز می‌شود و قیمت‌های ابتدایی آن از 25 دلار تا 50 دلار است. دیگر اقلام موجود در این حراجی که ممکن است نظر خریداران را به خود جلب کند، شامل خردکن دستی یا اجاق‌های رستورانی می‌شود که هر دو با قیمت اولیه 25 دلار به فروش می‌رسند.

حراجی توییتر

شوخی کاربران با حراجی توییتر

هرچند برخی کاربران توییتر با شوخی و تمسخر به این موضوع نگاه کرده‌اند و آن را یک اقدام ناامیدکننده از سوی شرکتی می‌دانند که برای رشد و تقویت خود تلاش می‌کند، اما یکی از نمایندگان Heritage به نشریه فورچون اعلام کرده است که این حراج هیچ ارتباطی با وضعیت مالی شرکت ندارد.

نماینده Heritage به فورچون گفته است:

«آن‌ها [توییتر] با قیمت 44 میلیارد دلار فروخته شده‌اند و ما چند صندلی و میز و کامپیوتر آن را می‌فروشیم. بنابراین، اگر کسی واقعاً فکر می‌کند که درآمد حاصل از فروش چند کامپیوتر و صندلی، مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند، آن فرد یک احمق است.»

حراجی توییتر

از جمله کالاهای منحصر‌به‌فرد این حراجی می‌توان به دوچرخه‌هایی که می‌توانند تلفن شما را شارژ کنند، مجسمه 90 سانتی‌متری پرنده توییتر و علامت 182 سانتی‌متری @ با گیاهان مصنوعی که می‌توان آن‌ها را با گیاهان واقعی جایگزین کرد، اشاره کرد.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت با تغییرات جدی روبه‌رو شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اخراج هزاران کارمند، حذف برنامه ناهار رایگان شرکت و فشار به سمت فرهنگ سخت‌کوشی اشاره کرد. علاوه بر این، اخیراً گفته شده بود که ماسک برخی از دفاتر مقر اصلی توییتر را به اتاق خواب تبدیل کرده است که فروش لوازم می‌تواند به این موضوع مربوط باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی