ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست مقاومت آیپد 10
تکنولوژی

آیپد 10 در تست مقاومت از وسط شکست! [تماشا کنید]

آیپد 10 با وجود طراحی جدید و قیمت‌ بالاتر نسبت به نسل قبلی‌اش، اما در تست مقاومت عملکرد مناسبی از خودش نشان نمی‌دهد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

اپل نزدیک به دو ماه پیش از نسل دهم آیپد رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار ویدیوی تست مقاومت این تبلت اپل هستیم. در تست مقاومت، آیپد 10 2022 از وسط می‌شکند که مسلماً برای کاربران تجربه ناخوشایندی خواهد بود!

آیپد 10 با تغییرات زیادی نسبت به نسل‌های قبلی‌اش روانه بازار شده است. این دستگاه حالا پورت USB-C داشته و اطراف نمایشگرش، حاشیه‌های باریک‌تری دارد که دیگر میزبان دکمه هوم نیستند. نسل دهم آیپد مانند آیپد مینی 6 دارای سنسور‌اثر انگشت درون دکمه پاور است. اما این تبلت که گران‌تر از گذشته هم شده، در تست مقاومت چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد؟

تست مقاومت آیپد 10

کانال یوتوب «JerryRigEverything» حالا به‌سراغ نسخه صورتی‌رنگ آیپد 2022 رفته است تا مقاومت آن را بررسی کند. به گفته نلسون، اپل تصمیم گرفته است تا رسماً با دنیا همراه شود و پورت USB-C را به این تبلت خود بیاورد.

در تست مقاومت شاهد بررسی عملکرد نمایشگر با سختی موس هستیم. نمایشگر نسل دهم آیپد از سطح 6 خراش برمی‌دارد و از سطح 7 شاهد خراش‌های عمیق‌تری هستیم که با سایر محصولات موجود در بازار تفاوتی ندارد.

در ادامه نلسون با چاقو، مقاومت فریم و پنل پشتی آیپد 10 را مورد آزمایش قرار می‌دهد که هر دو بخش خراش برمی‌دارند. در ادامه نمایشگر مقابل شعله مستقیم قرار می‌گیرد که اگرچه در ابتدا پیکسل‌ها سیاه می‌شوند، اما درنهایت به حالت اولیه بازمی‌گردند.

در ادامه به بخش مهم تست مقاومت آیپد 10، یعنی خم‌شدن می‌رسیم. نلسون از وسط به نسل جدید آیپد فشار می‌‌آورد و از آنجایی که با نقطه ضعف این تبلت روبه‌رو هستیم، از وسط می‌شکند و نمایشگرش ترک می‌خورد.

در‌نهایت نلسون تصمیم به باز‌کردن تبلت می‌گیرد و قطعات داخلی‌اش را نشان می‌دهد که از فضای خالی زیاد در این محصول حکایت دارد. همچنین اسپیکر از حفره‌های مخصوص پایین نمایشگر فاصله تقریباً زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی