ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم‌افزار تسلا
خودرو

تسلا سرویس گیمینگ استیم را برای خودروهای جدید مدل X و S منتشر کرد

ایلان ماسک در ماه فوریه 2022 اعلام کرده بود که تسلا می‌خواهد پشتیبانی از سرویس گیمینگ استیم را به خودروهای این شرکت بیاورد. حالا بالاخره این قابلیت به‌عنوان بخشی از آپدیت تعطیلات پایان سال برای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

ایلان ماسک در ماه فوریه 2022 اعلام کرده بود که تسلا می‌خواهد پشتیبانی از سرویس گیمینگ استیم را به خودروهای این شرکت بیاورد. حالا بالاخره این قابلیت به‌عنوان بخشی از آپدیت تعطیلات پایان سال برای محصولات جدید مدل S و X منتشر شده است.

اکانت رسمی تسلا در توییتر با اعلام خبر انتشار به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار خودروهای تسلا، ویدیوهایی را درباره قابلیت‌های مختلف این نسخه منتشر کرده است. در یکی از این ویدیوها می‌توانیم ببینیم که راننده از طریق نمایشگر موجود در کابین به اپلیکیشن بتای استیم می‌رود و حتی بازی سنگینی مثل سایبرپانک 2077 را اجرا می‌کند.

تسلا می‌گوید این قابلیت برای نسخه‌های جدید مدل S و X منتشر شده و احتمالاً منظور از جدید، نسخه‌های Plaid است که عرضه‌شان از پارسال آغاز شد. این دو خودرو در سیستم سرگرمی خود از تراشه گرافیکی AMD RDNA 2 استفاده می‌کنند که همان معماری مورد استفاده در پلی استیشن 5 و تراشه‌های رایزن است.

دسترسی به هزاران بازی با عرضه استیم در تسلا

تسلا در گذشته هم بازی‌های برگزیده‌ای مثل پابجی موبایل، Cuphead و Fallout Shelter را در اختیار مالکان خودروهای خود قرار داده بود؛ اما با عرضه استیم، دسترسی کاربران به فهرست بزرگی از بازی‌ها فراهم می‌شود. درواقع، این شرکت مدعی است که با انتشار این سرویس، هزاران بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تسلا قبلاً با اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) بر سر ارائه امکان بازی‌کردن در حین رانندگی دچار اختلاف شده بود. در‌نتیجه، به‌نظر نمی‌رسد که کاربران در حین رانندگی بتوانند از این ویژگی استفاده کنند؛ هنوز اطلاعات دقیقی در‌این‌باره در دسترس نیست.

از دیگر ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی می‌توان به پشتیبانی از اپل موزیک، قابلیت زمان‌بندی Light Shows برای زمان‌بندی نمایش نور با استفاده از چراغ‌های چند خودروی تسلا در کنار یکدیگر و قابلیت Dog Mode یا Sentry Mode اشاره کرد که اجازه می‌دهد وقتی از خودرو خارج می‌شوید، با استفاده از دوربین‌های داخل کابین، سگ خود را درون اتومبیل ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی