ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ حالت تصویر در تصویر را در تماس‌های ویدیویی برای iOS آزمایش می‌کند

همچنین قابلیت‌های بیشتری از جمله تماس 32 نفره، در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

واتس‌اپ در حال کار روی حالت تصویر در تصویر برای iOS است که به کاربران اجازه می‌دهد در هنگام تماس‌های ویدیویی از برنامه‌های دیگر نیز استفاده کنند. این شرکت در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد که این ویژگی هم اکنون در مرحله آزمایش بتا قرار دارد و از سال آینده به‌طور گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ در پست وبلاگ خود با عنوان «بهبود ویژگی‌های تماس در واتس‌اپ» درباره ویژگی‌های جدیدی توضیح داده که تجربه تماس کاربران را بهبود می‌بخشند.

قابلیت‌های جدید واتس‌اپ برای تماس‌ها

واتساپ

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تماس 32 نفره اشاره کرد که با وجود آن، کاربران می‌توانند از طریق موبایل خود حداکثر با 32 نفر تماس ویدیویی یا صوتی برقرار کنند که نسبت به مقدار قبلی چهار برابر شده است.

ویژگی دیگری که در این پست به آن اشاره شده، امکان پیام‌دادن یا بی‌صدا‌کردن شرکت‌کنندگان در یک تماس گروهی است. به بیان ساده‌تر، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با فشار طولانی روی تصویر یک شرکت‌کننده، به گزینه‌های جدیدی دسترسی پیدا کنید تا بتوانید سایر افراد را بی‌صدا کنید یا به‌طور جداگانه به آن‌ها پیام بدهید.

تماس واتساپ

قابلیت ساخت لینک برای تماس‌ها، ویژگی دیگری است که از طریق آن می‌توانید به‌سادگی تماس‌های خود را برنامه‌ریزی کنید یا افرادی را به حضور در آن‌ها دعوت کنید.

علاوه بر حالت تصویر در تصویر iOS که گفته شده سال 2023 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، در این پست به دو تغییر کوچک‌تر دیگر نیز اشاره شده است که شامل اضافه‌شدن موج‌های رنگارنگ برای مشخص‌کردن فرد در‌حال صحبت و توانایی مشاهده افرادی که به تماس گروهی ملحق شده‌اند، می‌شود.

حالت تصویر در تصویر

وب‌سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به این پلتفرم پیام‌رسان را گزارش می‌کند، در اوایل این ماه نیز به این ویژگی اشاره کرده بود که با وجود آن، می‌توانید در هنگام تماس‌های خود به برنامه‌های دیگر نیز دسترسی داشته باشید. در‌حالی‌که برخی از دستگاه‌های اندرویدی به کاربران خود امکان استفاده از حالت تصویر در تصویر را در برنامه‌های خاصی مانند واتس‌اپ فراهم می‌کنند، سرویس پیام‌رسان متعلق به متا در گوشی‌های آیفون از ویژگی تصویر در تصویر که با iOS 14 معرفی شده بود، پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی