ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترامپ
تکنولوژی

تمام NFTهای دونالد ترامپ با مجموع ارزش 4.5 میلیون دلار در کمتر از یک روز فروخته شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده اخیراً از مجموعه NFT خود که شامل 45 هزار کارت معاملاتی می‌شود، رونمایی کرد. حالا کمتر از یک روز پس از فروش اولیه، گفته می‌شود که آیتم‌های این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده اخیراً از مجموعه NFT خود که شامل 45 هزار کارت معاملاتی می‌شود، رونمایی کرد. حالا کمتر از یک روز پس از فروش اولیه، گفته می‌شود که آیتم‌های این مجموعه به‌طور کامل فروخته شده‌اند و حدود 4.5 میلیون دلار پول از فروش آن‌ها به‌دست آمده است.

طبق داده‌های OpenSea، در زمان نگارش این خبر، حجم معاملات مجموعه NFT ترامپ بیشتر از 2300 اتریوم (ETH) یا تقریباً 2.7 میلیون دلار است. قیمت کف آن نیز حدود 0.2828 اتریوم یا تقریباً 333 دلار است که نسبت به قیمت اولیه آن (99 دلار) نزدیک به چهار برابر بیشتر شده.

فروش NFT ترامپ

NFTهای دونالد ترامپ

برخی توکن‌های این مجموعه با قیمت بسیار بیشتری به فروش می‌رسند. به عنوان مثال یکی از این کارت‌ها که چهل‌و‌پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا را همراه با یک مشعل در دست خود در مقابل مجسمه آزادی نشان می‌دهد، هم‌اکنون با قیمت 20 اتریوم یا حدود 24,000 دلار فروخته می‌شود.

طبق داده‌های Dune Analytics، نزدیک به 13 هزار کاربر پس از انتشار این مجموعه، 3.5 توکن مینت یا ضرب کرده‌اند. علاوه بر این، 115 مشتری 45 ان‌اف‌تی خریداری کرده‌اند و همان‌طور که اعلام شده بود، با خرید این مقدار، برنده بلیت یک شام با ترامپ شده‌اند. همچنین 17 نفر 100 ان‌اف‌تی خریداری کرده‌اند که طبق سایت مجموعه ترامپ، حداکثر مقدار مجاز برای ضرب است.

در‌حال‌حاضر 1000 ان‌اف‌تی این مجموعه در یک کیف پول چند امضایی Gnosis Safe نگهداری می‌شوند که به‌نظر می‌رسد که ترامپ از فروش ثانیه NFTها بهره مالکانه دریافت می‌کند.

NFTهای ارائه‌شده توسط رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، عملاً کارت‌های دیجیتالی هستند که او را به‌عنوان یک فضانورد، راننده ماشین مسابقه، گاوچران و ابرقهرمان نشان می‌دهند و توسط ترامپ به‌عنوان «در رابطه با زندگی و کار من» توصیف شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی