ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
کسب و کار

مهندس سابق اسپیس ایکس، احتمالاً در توییتر جانشین ایلان ماسک خواهد شد

استیو دیویس مدیرعامل بورینگ کمپانی و مهندس موشکی اسپیس ایکس، احتمالاً به‌عنوان مدیرعامل جانشین ایلان ماسک خواهد شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۱

«استیو دیویس» با تجربه‌های خود، شامل مهندس سیستم‌های راهنمایی اسپیس ایکس، مدیرعامل زنجیره کوچک فروشگاه‌های ماست و مدیرعاملی شرکت بورینگ ایلان ماسک که تونل‌های زیرزمینی احداث می‌کند، کاملاً دارای روحیه یک کارآفرین است. اکنون در برخی گزارش‌ها از او به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر یاد شده است که جایگزین ماسک خواهد شد.

ابتدا اینسایدر با انتشار یک مقاله به این موضوع اشاره کرد. طبق این گزارش، دیویس در دو ماه گذشته در دفتر مرکزی توییتر به‌عنوان رهبر جانشین ایلان ماسک زندگی می‌کرده است. مدیر احتمالی توییتر یک کارمند سخت‌گیر است، به‌طوری که گفته می‌شود او حتی همسر و نوزاد تازه متولد‌شده خود را نیز به مقر اصلی توییتر آورده است.

استیو دیویس؛ جانشین احتمالی ماسک در توییتر

استیو دیویس

استیو دیویس تاکنون زندگی بسیار متنوعی داشته است. او از زمان آغاز ساخت و پرتاب موشک‌های سری فالکون اسپیس ایکس، یکی از دانشمندان موشکی این شرکت و همچنین مالک یک مغازه ماست‌فروشی بوده که آن را به قیمت 1 دلار فروخته است! در‌حال‌حاضر، او همچنان شرکت بورینگ را مدیریت می‌کند که هرچند فعالیت آن هنوز چندان موفقیت‌آمیز نبوده، اما در‌حال گسترش تونل‌های خود است.

در طول دو ماه گذشته نیز دیویس در مقر توییتر در سن‌فرانسیسکو، کالیفرنیا ساکن بوده و به‌عنوان جانشین ایلان ماسک در آن حضور داشته است.

هرچند تاکنون هیچ‌کدام از تغییرات جدید تو‌ییتر به دیویس نسبت داده نشده است، اما او ساعت‌های زیادی را صرف کار در این شرکت می‌کند و همان کاری را انجام می‌دهد که ایلان ماسک از کارمندانش خواسته بود. با توجه به اینکه او به‌عنوان جانشین ماسک در محل حضور داشته، می‌توان دریافت که ماسک واقعاً به فکر استعفا‌کردن از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی است.

ایلان ماسک

همان‌طور که احتمالاً بدانید، ایلان ماسک ماه گذشته با برگزاری یک نظرسنجی از کاربران توییتر سؤال کرد که آیا باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کناره‌گیری کند یا خیر. در‌نهایت، اکثر رأی‌دهندگان خواهان کناره‌گیری او از این سمت شدند و او گفت که به‌محض پیداکردن جایگزین مناسب، از مدیرعاملی تو‌ییتر کناره‌گیری خواهد کرد. هرچند پیش‌تر در مطلب «در جستجوی جانشین ایلان ماسک؛ چه کسی مدیرعامل بعدی توییتر می‌شود؟» به گزینه‌هایی مانند «جرد کوشنر» و «شریل سندبرگ» اشاره شده بود. اکنون به‌نظر می‌رسد استیو دیویس کاندید اصلی این سمت در توییتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی