ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S22 FE سامسونگ احتمالاً با اگزینوس 2300 از راه می‌رسد

منابع آگاه می‌گویند سامسونگ همچنان در‌حال کار روی گلکسی S22 FE و این گوشی احتمالاً با چیپ پرچمدار اگزینوس به بازار می‌آید.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

سامسونگ پارسال گلکسی S21 FE را پس از تأخیری طولانی در اوایل ماه ژانویه عرضه کرد و وارث این گوشی هم ظاهراً شرایط مشابهی دارد. گلکسی S22 FE که تاکنون اطلاعات خاصی از آن در دسترس نبوده، حالا به‌نظر می‌رسد که همچنان زیر دست مهندسان این غول کره‌ای است و احتمالاً با اگزینوس 2300 عرضه خواهد شد.

منبع آگاهی در توییتر با نام کاربری OreXda در پست جدیدی مدعی شده است که گلکسی S22 FE و گلکسی بادز 2 لایو به‌زودی عرضه می‌شوند و منبع معتبر‌تری به نام Dohyun Kim هم این گزارش را تأیید کرده است. با‌این‌حال Kim می‌گوید سری گلکسی S23 دیگر مدل FE نخواهد داشت.

مشخصات و قیمت احتمالی گلکسی S22 FE

افزون بر این، یک منبع آگاه دیگر به نام RGcloudS در توییتی مدعی شده است که گلکسی S22 FE جایگزین گلکسی A74 خواهد بود. او انتظار دارد که این دستگاه با اگزینوس 2300 به بازار بیاید و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی داشته باشد؛ اگرچه چند روز پیش در گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ احتمالاً تولید نسل جدید سری گلکسی A7x را متوقف می‌کند و دیگر نباید منتظر گلکسی A74 باشیم.

چنان‌چه گلکسی S22 FE مشخصاتی مشابه موارد اعلام‌شده در گزارش‌های موجود داشته باشد، این دستگاه از نظر دوربین پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. گلکسی S21 FE پارسال از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. اما S22 FE می‌تواند با این لنز قدرتمند به یکی از بهترین دوربین‌های بازار موبایل در سال 2023 تبدیل شود.

RGcloudS همچنین می‌گوید مدل Fan Edition سری گلکسی S22 قیمتی در حدود گلکسی A73 خواهد داشت که در برخی بازارها تقریباً با قیمت 500 دلار عرضه شده بود. گفتنی است که گلکسی S21 FE با قیمت پایه 700 دلاری به بازار آمده بود.

البته تا زمانی که سامسونگ خبری را به‌صورت رسمی اعلام نکند، نمی‌توانیم این گزارش را قطعی در نظر بگیریم و بهتر است منتظر گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی