ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

طراحی سری گلکسی S23 سامسونگ در یک تصویر تبلیغاتی جدید افشا شد

تصویری که از کمپین بازاریابی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شده، طراحی و رنگ‌های اصلی اعضای این خانواده را نشان می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد معرفی سری گلکسی S23 با تأخیر مواجه شود، سه روز پیش در خبری اعلام شد که این سری احتمالاً در تاریخ 1 فوریه مصادف با 12 بهمن معرفی خواهد شد. حالا گزارشی تازه تصویری از طراحی و رنگ اعضای خانواده S23 را فاش کرده است.

وب‌سایت 91Mobiles امروز تصویری را فاش کرده که مربوط به کمپین بازاریابی سری گلکسی S23 است. در این تصویر که در‌واقع از سه عکس تشکیل شده، می‌توانیم گلکسی S23 اولترا را در رنگ سبز، گلکسی S23 پلاس را در رنگ صورتی و در کنار آن‌ها گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی واچ 5 را ببینیم.

دیروز وب‌سایت SamMobile، به نقل از منابع آگاه خود گفته بود که گلکسی S23 اولترا از رنگ سبز، گلکسی S23 از رنگ طلایی روشن یا طلایی-صورتی و گلکسی S23 پلاس از رنگ صورتی به‌عنوان رنگ اصلی بدنه خود استفاده خواهند کرد. البته هر سه دستگاه مطمئناً رنگ‌های دیگری هم خواهند داشت، اما رنگ‌هایی که ذکر شده است، به‌عنوان رنگ‌های اصلی هر مدل در کمپین‌های بازاریابی سامسونگ استفاده می‌شوند.

تصویر تبلیغاتی سری گلکسی S23 سامسونگ
تصویر تبلیغاتی لورفته از سری گلکسی S23 سامسونگ

براساس تصویر موجود، گلکسی S23 ،S23 پلاس و S23 اولترا همگی از زبان طراحی آشنای گلکسی S22 اولترا بهره خواهند برد؛ یعنی لنزهای دوربین این سه گوشی بدون کادر زمینه روی قاب عقب قرار می‌گیرد. این محصولات همچنین از نسخه قوی‌تر محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده می‌کنند و با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌شوند.

مشخصات احتمالی سری گلکسی S23

طبق شایعات، هر سه گوشی نمایشگر سوپر امولد 120 هرتزی، 8/12 گیگابایت حافظه رم، 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 و حسگر اثر‌انگشت جدیدی خواهند داشت که باز هم از فناوری اولتراسونیک استفاده می‌کند اما پیشرفت‌هایی هم داشته است.

افزون بر این، انتظار داریم که پرچمداران سامسونگ هم مثل پرچمداران اپل و هواوی از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی کنند. البته این ارتباطات احتمالاً مانند رقبا صرفاً برای مواقع اضطراری قابل‌استفاده خواهد بود.

پیش‌تر در گزارشی ادعا شده بود که تمام مدل‌های سری گلکسی S23 از نسخه اورکلاک‌شده چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند. با‌این‌حال تا زمانی که اطلاعات رسمی از سوی این غول فناوری کره‌ای منتشر نشود، نمی‌توانیم در این خصوص اظهارنظر قطعی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی