ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا پایین‌تر از آیفون 14 پرو مکس خواهد بود

در‌حالی‌که شایعات قبلی به روشنایی 2200 نیت اشاره کرده بودند، به‌نظر می‌رسد روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا حداکثر 1750 نیت باشد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

هرچه به زمان رونمایی از نسل بعدی پرچمدارهای سری گلکسی S سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی، روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا مشابه گلکسی S22 اولترا خواهد بود. بنابراین آیفون 14 پرو مکس همچنان نمایشگر روشن‌تری خواهد داشت.

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد گلکسی S23 اولترا به روشن‌ترین نمایشگر دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود و روشنایی 2100 تا 2200 نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما حالا شایعه‌ای جدید، این موضوع را نقض می‌کند.

روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا با S22 اولترا یکسان خواهد بود

یکی از منابع دنیای فناوری در توییتی مدعی شده است که روشنایی نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ حداکثر به 1750 نیت می‌رسد که تفاوتی با گلکسی S22 اولترا ندارد. بااین‌حال ظاهراً سامسونگ تغییراتی در عملکرد این پنل ایجاد می‌کند.

به‌نظر می‌رسد زمانی که در زیر نور خورشید، روشنایی به بالاترین حد می‌رسد، روشنایی رنگ‌ها بالاتر از گلکسی S22 اولترا می‌رود و همچنین تصویر شفاف‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نمایشگر گلکسی S23 اولترا

ظاهراً کره‌ای‌ها از سنسورهایی استفاده می‌کنند تا دستگاه متوجه شود که چه زمانی روشنایی را بیش از پیش افزایش دهد تا رنگ‌ها روشن‌تر و شفاف‌تر شوند. البته چنین اقدامی می‌تواند عمر پنل را کاهش دهد، منجر به ایجاد حرارت شود و فشار بیشتری به باتری وارد کند، بنابراین احتمالاً تنها برای چندین دقیقه روشنایی رنگ‌ها افزایش می‌یابد.

در هر صورت، به‌نظر می‌رسد روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا پایین‌تر از آیفون 14 پرو مکس باشد؛ پرچمداری که حداکثر روشنایی 2000 نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که در بررسی دیسپلی‌میت، حداکثر روشنایی آیفون 14 پرو مکس، 2300 نیت اعلام شده است. بنابراین شاید روشنایی پنل گلکسی S23 اولترا هم در بررسی دیسپلی‌میت بالاتر از 1750 نیت باشد.

در کنار افشای اطلاعات درباره نمایشگر نسل بعدی پرچمدار سامسونگ، اخیراً یک تصویر تبلیغاتی از سری گلکسی S23 به اینترنت راه پیدا کرد که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. همچنین با رؤیت گلکسی S23 اولترا در بنچمارک گیک‌بنچ، اطلاعات بیشتری از مشخصات و قدرت آن در اختیارمان قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی