ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فر هوشمند سامسونگ
تکنولوژی

با فر جدید سامسونگ پخش زنده پخته‌شدن غذاهای خود را به اشتراک بگذارید

فر جدید Bespoke سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تصویری زنده از فرایند پخته‌شدن غذاهای خود را در شبکه‌های اجتماعی به بقیه نشان بدهید.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

سامسونگ به‌روزرسانی لوازم خانگی هوشمند Bespoke را شروع کرده و حالا از یک فر و هود جدید پرده برداشته است. فر جدید این شرکت یک نمایشگر هفت اینچی با کنترل‌های لمسی دارد که به شما می‌گوید بهتر است غذاها را با چه دما و در چه مدت زمانی بپزید. البته جذاب‌ترین ویژگی این دستگاه قابلیتی است که اجازه می‌دهد از مراحل پخته‌شدن غذا پخش زنده اینترنتی داشته باشید.

براساس بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، فر هوشمند جدید این شرکت می‌تواند 80 غذا و مواد اولیه را از طریق دوربین داخلی خود تشخیص دهد. البته مدل اروپایی این دستگاه قادر به شناسایی 106 غذای مختلف است. این دوربین همچنین می‌تواند پخش زنده غذای شما را به شبکه‌های اجتماعی بفرستد.

فر هوشمند سامسونگ برای استریمرهای توییچ است

سامسونگ می‌گوید این قابلیت به‌درد تولیدکنندگان محتوا و سرآشپزهای حرفه‌ای می‌خورد که می‌خواهند فرایند پخته‌شدن غذاهای خود را با بقیه به‌اشتراک بگذارند. استریمرهای توییچ هم احتمالاً با کمک این فر می‌توانند تجربه متفاوتی را از پختن غذاهای خود به مخاطبانشان ارائه کنند.

فر هوشمند Bespoke در صورت تشخیص سوختگی در غذا می‌تواند به شما نوتیفیکیشن بفرستد. به‌علاوه، این فر با سرویس Samsung Health یکپارچه شده است تا بتواند مواد اولیه غذاها را تشخیص دهد و آن‌ها را با توجه به رژیم غذایی و فعالیت‌های بدنی شما تحلیل کند. این فر ابتدا در اروپا و بعد در تابستان امسال در آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

سامسونگ همچنین از هود جدید Bespoke پرده برداشته است که حداکثر صدای آن به 65 دسیبل می‌رسد. این دستگاه می‌تواند در هر دقیقه تا 20 متر مکعب از هوای محیط را پاک‌سازی کند. هود جدید سامسونگ قابل‌ وصل‌شدن به اجاق گازهای این شرکت است تا تنظیمات خود را براساس غذایی که می‌پزید، تغییر دهد.

هود جدید Bespoke حسگر کیفیت هوا هم دارد که می‌تواند پاکیزگی هوا را اندازه‌گیری کند. اگر کیفیت هوا پایین بیاید، دستگاه نوتیفیکیشن‌هایی را به اپلیکیشن SmartThings می‌فرستد که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید شرایط را بهتر کنید.

این غول کره جنوبی چند روز پیش از یخچال جدیدی با نمایشگر 32 اینچی هم پرده برداشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yeyeyo
    yeyeyo | ۱۳ دی ۱۴۰۱

    Hgh

مطالب پیشنهادی