ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی F04
تکنولوژی

گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ با قیمت کمتر از 120 دلار معرفی شد

این گوشی سامسونگ به تراشه مدیاتک هلیو P35 مجهز شده است و برخلاف انتظار، سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی F04 در هند رونمایی کرد که قیمتی برابر 115 دلار دارد و از تراشه مدیاتک بهره می‌برد.

این گوشی سامسونگ از تاریخ 12 ژانویه وارد بازار هند خواهد شد، بااین‌حال انتظار می‌رود به بازار کشورهای دیگری هم وارد شود.

مشخصات فنی گلکسی F04 سامسونگ

گوشی جدید سامسونگ به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با برش Infinity-V و رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده است. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو P35 تأمین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته گوشی سامسونگ از فناوری رم پلاس هم بهره می‌برد که تا 4 گیگابایت رم مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین شاهد پشتیبانی آن از کارت حافظه هستیم.

گلکسی F04

درحالی‌که مدتی از انتشار سیستم‌عامل اندروید 13 می‌گذرد، اما سامسونگ تصمیم گرفته است که از نسخه قدیمی‌تر سیستم‌عامل موبایل گوگل، یعنی اندروید 12 در گلکسی F04 استفاده کند. بااین‌حال کره‌ای‌ها وعده داده‌اند که تا دو نسخه اصلی اندروید، یعنی اندروید 13 و 14 را برای جدیدترین گوشی اقتصادی‌شان منتشر کنند.

این گوشی هوشمند جدید به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و پنل پشتی‌اش دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق را میزبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات گلکسی F04 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی 4G LTE، بلوتوث 5.0، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این دستگاه در رنگ‌های بنفش و سبز روانه بازار می‌شود و برخلاف اکثر گوشی‌های جدید، فاقد سنسور اثر‌انگشت است. بنابراین کاربر باید به ویژگی فیس آنلاک آن بسنده کند؛ هرچند نباید انتظار امنیت بالایی را از آن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی