ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MSI
تکنولوژی

MSI از سبک‌ترین لپ‌تاپ خود یعنی Prestige 13 Evo رونمایی کرد

لپ‌تاپ Prestige 13 Evo، با وزن کمتر از یک کیلوگرم سبک‌ترین لپ‌تاپ MSI است که با مجموعه کاملی از پورت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۹

لپ‌تاپ Prestige 13 Evo، با وزن کمتر از یک کیلوگرم (۰.۹۸۸ گرم) سبک‌ترین لپ‌تاپ MSI است که با مجموعه کاملی از پورت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

لپ‌تاپ سبک وزن MSI، از نمایشگر ۱۳ اینچی فول اچ‌دی‌پلاس (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) با فرکانس ۶۰ هرتز بهره می‌برد. باید در نظر داشت که سبک‌بودن دستگاه به معنی نازک‌بودن آن نیست. ضخامت این لپ‌تاپ به ۱.۷ سانتی‌متر (۰.۶۷ اینچ) می‌رسد تا بتواند همه پورت‌ها را در خود جای دهد و بااین‌حساب، ضخامت لپ‌‌‌تاپ جدید MSI از مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2 بیشتر است. از جمله پورت‌های دستگاه می‌توان به ورودی DC، پورت HDMI 2.0، جک هدفون، کارت‌خوان میکرو‌اس‌دی، دو پورت تاندربولت ۴ و پورت USB-A اشاره کرد. این لپ‌تاپ جدید و سبک، از شاسی براقی در ترکیب رنگ خاکستری و سفید بهره می‌برد.

مشخصات لپ‌تاپ جدید و سبک MSI

لپ‌تاپ جدید با نمایشگر ۱۳ اینچی، به آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-1360P و تراشه گرافیکی اینتل Iris Xe مجهز است و از رم تا ۳۲ گیگابیتی LPDDR5 RAM و ۲ ترابایت حافظه M.2 2280 NVME از نوع SSD بهره می‌برد.

شرکت MSI ادعا می‌کند که Prestige 13 Evo در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی، ۵۰ درصد صفحه لمسی بزرگ‌تری دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه می‌توان به وب‌کم فول اچ‌دی مجهز به شاتر، صفحه کلید با نور پس‌زمینه و حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور اشاره کرد. گفتنی است قیمت این دستگاه از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود و کمی گران‌تر از Prestige 14 Evo است که سال گذشته میلادی عرضه شد. به‌نظر می‌رسد Prestige 13 Evo نسبت به مدل‌های قبلی در برخی زمینه‌ها بهبودهایی را داشته باشد. برای مثال MSI ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ می‌تواند تا 15 ساعت عمر باتری داشته باشد و همچنین می‌گوید صفحه نمایش لپ‌تاپ ۴۰۰ نیت روشنایی ارائه می‌دهد.

گفتنی است MSI از یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی Prestige Evo بزرگ‌تر و یک لپ‌تاپ معمولی ۱۶ اینچی Prestige نیز رونمایی کرده که هر دو با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H عرضه می‌شوند. البته مدل ۱۶ اینچی Prestige دارای تراشه گرافیکی 4060 Nvidia GeForce RTX است، درحالی‌که Prestige Evo 14 اینچی از همان تراشه اینتل Xe بهره می‌برد. این لپ‌‌تاپ‌ها کمی گرا‌ن‌تر از Prestige 13 Evo هستند و به‌ترتیب با قیمت پایه ۱۸۹۹ و ۱۲۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

هر دو لپ تاپ Prestige Evo و Prestige قرار است در ماه فوریه در دسترس کاربران قرار گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی