ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو تینک‌بوک 16p
تکنولوژی

لنوو از نسل جدید تینک‌بوک 16p با پشتیبانی از لوازم جانبی ماژولار رونمایی کرد

لنوو تینک‌بوک 16p به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و گرافیک‌های انویدیا مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

لنوو در نمایشگاه CES 2023 از محصولات متنوعی مانند گوشی تینک‌فون رونمایی کرد. یکی از دستگاه‌ها، نسل چهارم لپ‌تاپ تینک‌بوک 16p با یک ویژگی منحصر‌به‌فرد است: امکان افزودن لوازم جانبی ماژولار از طریق یک کانکتور مغناطیسی در بالای نمایشگر. از این ماژول‌ها می‌توان به وب‌کم 4K بی‌سیم، نور وب‌کم و همچنین ابزاری برای افزودن ارتباط LTE اشاره کرد.

مشخصات نسل چهارم لنوو تینک‌بوک 16p

لپ‌تاپ جدید لنوو بدون لوازم جانبی با قیمت 1349 دلار روانه بازار می‌شود. این دستگاه یک نمایشگر 16 اینچی IPS با رفرش ریت 60 و 120 هرتز دارد. لنوو این محصولش را به پردازنده‌های نسل سیزدهم سری Core H اینتل مجهز کرده است و می‌توان آن را با جدیدترین گرافیک‌های RTX انویدیا هم سفارش داد. این لپ‌تاپ در بالاترین نسخه از 32 گیگابایت رم DDR5 به‌همراه 2 ترابایت حافظه SSD از نوع PCIe 4.0 بهره می‌برد.

لنوو تینک‌بوک 16p

یکی از ماژول‌های طراحی‌شده برای این محصول، وب‌کم 4K است که می‌تواند هنگام مکالمات ویدیویی، شما را به‌طور خودکار در مرکز تصویر قرار دهد، نور را تنظیم کند و همچنین لولای 270 درجه‌ای دارد. محصول دیگر یک چراغ با نور قابل‎‌تنظیم 200 لوکس است که به‌طور خودکار هنگام فعال‌بودن وب‌کم روشن می‌شود. ابزار بعدی با نام Magic Bay LTE، شبکه ارتباطی LTE را در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت وب‌کم لنوو برابر 149.99 دلار است، برای خرید نور آن باید 19.99 دلار هزینه کنید و درنهایت ماژول LTE هم 99.99 دلار قیمت دارد. اگرچه سیستم ماژولار ایده جذابی به‌نظر می‌رسد، اما از تجهیزات آن تنها می‌توانید در یک محصول استفاده کنید. بنابراین احتمالاً کاربران کمی از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

لپ‌تاپ لنوو تینک‌بوک 16p با وب‌کم داخلی فول اچ‌دی و شاتر مخصوص محافظت از حریم خصوصی کاربران، دو پورت USB-A، دو پورت USB-C، یک پورت HDMI، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و کارت‌خوان از ماه مه 2023 روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی