ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساندبار
تکنولوژی

ریزر از یک ساندبار با قابلیت ردیابی سر کاربران برای بهینه‌سازی صدا رونمایی کرد

ریزر از ساندبار جدیدی رونمایی کرد که Leviathan V2 Pro نام دارد و می‌تواند با ردیابی صدای کاربران، صدای خود را بهینه‎‌سازی کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

ساندبارها ممکن است سیستم صوتی منتخب اکثر کاربران دسکتاپ نباشند، اما ریزر در تلاش است تا سیستم جدیدی را برای افرادی ارائه کند که نمی‌خواهند با هدست‌ها و سیستم‌های صوتی پیچیده درگیر شوند. این شرکت محبوب حوزه فناوری گیمینگ از Leviathan V2 Pro در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرد که جدیدترین نسخه از ساندبار های ریزر برای ارائه صدایی متراکم به گیمرهای رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود.

ریزر ادعا می‌کند Leviathan V2 Pro که با همکاری THX و Audioscenic ساخته شده است، می‌تواند با ترکیب صدای فراگیر حالت‌دهیِ پرتو با فناوری هوش مصنوعی ردیابی سر، کاربر را با صدای سه‌بعدی محصور کند. سپس یک دوربین IR داخلی می‌تواند موقعیت کاربر را تشخیص دهد که این امر به ساندبار اجازه می‌دهد تا صدا را براساس موقعیت شنونده در زمان واقعی بهینه کند.

قابلیت‌های ساندبار Leviathan V2 Pro

برای ویژگی صدای سه‌بعدی دستگاه دو حالت وجود دارد: هدست مجازی صوتی فضایی THX برای محتوای استریو که ظاهراً صدای وابسته به موقعیت هدست‌ها را تقلید کرده و بلندگوهای مجازی صوتی فضایی THX برای صدای چند‌کاناله که یک اتاق را مانند یک سیستم سینمای خانگی اشغال می‌کند.

از آنجایی که با یکی از محصولات ریزر مواجه هستیم، Leviathan V2 Pro همچنین دارای نورپردازی Chroma RGB قابل‌تنظیم در 30 ناحیه مختلف نوری است.

Leviathan V2 Pro همچنین دارای یک ساب ووفر برای افزایش بیس است که در آن از یک ورودی اختصاصی 3.5 میلی‌متری برای ساب ووفر در پشت ساندبار، در کنار یک پورت 3.5 میلی‌متری دوم برای هدفون، یک پورت آداپتور برق و یک پورت USB-C برای اتصال به رایانه شخصی استفاده شده. این دستگاه همچنین از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به‌صورت بی‌سیم به رایانه یا موبایل خود متصل کنید.

قیمت دستگاه از 399.99 دلار شروع می‌شود و به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از Leviathan V2 استاندارد (با قیمت 249.99 دلار) و Leviathan V2 X (با قیمت 99.99 دلار) است؛ اما پورت‌های بیشتری را در خود جای داده. Leviathan V2 Pro از فوریه 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی