ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاریخ معرفی گلکسی S23
تکنولوژی

وب‌سایت سامسونگ تاریخ معرفی سری گلکسی S23 را افشا کرد

طبق وب‌سایت سامسونگ در کلمبیا، رویداد بعدی گلکسی آنپکد در تاریخ 12 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات زیادی درباره تاریخ برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ بودیم و حالا وب‌سایت این شرکت در کلمبیا، با انتشار صفحه‌ای از برگزاری این رویداد در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) خبر داده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد در این تاریخ سری گلکسی S23 معرفی خواهد شد.

طبق شایعات اولیه، سامسونگ به‌دنبال برگزاری اولین رویداد آنپکد خود برای سال 2023 در اواخر ماه فوریه بود. اما شایعات اخیر به تاریخ 1 فوریه اشاره کرده بودند که همان تاریخ اعلام‌شده توسط وب‌سایت کلمبیایی سامسونگ است.

افشای تاریخ معرفی سری گلکسی S23

به‌احتمال‌زیاد تاریخ وب‌سایت سامسونگ در کلمبیا صحت داشته باشد و با پرچمدارهای جدید کره‌ای‌ها در 12 بهمن‌ماه روبه‌رو می‌شویم. در پوستری که در ارتباط با این رویداد منتشر شده است، اطلاعات چندانی درباره سری گلکسی S23 وجود ندارد. بااین‌حال چندین دوربین با چیدمان عمودی در این پوستر به‌چشم می‌خورند که درون ماژول قرار نگرفته‌اند. این سبک طراحی، رندرهای گذشته را تأیید می‌کند.

تاریخ معرفی گلکسی S23

تصویر بالا دوربین گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس را به‌نمایش می‌گذارد؛ چرا که مدل اولترا از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. طبق شایعات، مدل اولترا امسال دوربین 108 مگاپیکسلی را کنار می‌گذارد و به‌سراغ یک دوربین 200 مگاپیکسلی می‌رود، البته هنوز نمی‌توان درباره این تغییر چندان مطمئن بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که گلکسی S23 و S23 پلاس دوربین 50 مگاپیکسلی بهبودیافته خواهند داشت.

بدون توجه به تفاوت دوربین‌ها، تمام گوشی‌های سری گلکسی S23 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند، البته سامسونگ از نسخه اورکلاک‌شده این چیپ استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، امسال برخلاف سال‌های گذشته به‌احتمال‌زیاد دیگر شاهد عرضه پرچمدارهای سامسونگ با دو نوع تراشه نخواهیم بود و چیپ اگزینوس از سری گلکسی S23 کنار گذاشته می‌شود.

درنهایت باید گفت که کمتر از یک ماه تا تاریخ اعلامی وب‌سایت سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S23 فاصله داریم، بااین‌حال تا آن زمان باید منتظر انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری درباره این پرچمدارها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۷ دی ۱۴۰۱

    قبلا دغدغمون بود ک ه کدوما تو ایران ارایه مشه. کدوم خدماتشون شامل تحریم نمیشه. الان یه دغدغه جدید هم اضافه شده. ایا قراره رجیستر بشن یا نه.

    • علیرضا
      علیرضا | ۱۷ دی ۱۴۰۱

      اگر امکان ارتباط ماهواره ای داشته باشن دیگه ریجستر شدن یا نشدن اهمیتی ندارد

    • A.Salar
      A.Salar | ۱۷ دی ۱۴۰۱

      بنظرم دیگه دغدغه نداشته باش!!
      چون از این به بعد دیگه قرار نیست گوشی پرچمداری ریجستر بشه :)
      سیستم عامل بومی :| گوشی بومی :| و اینترنت بومی :|

مطالب پیشنهادی