ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مراسم معرفی سری گلکسی S23
تکنولوژی

سامسونگ رسماً تأیید کرد: سری گلکسی S23 در تاریخ 12 بهمن‌ماه معرفی می‌شود

مراسم آنپکد سامسونگ در روز 12 بهمن‌ماه ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۶

چند روز پیش وب‌سایت سامسونگ در کلمبیا به‌طور تصادفی از برگزاری مراسم آنپکد در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) خبر داد و حالا کره‌ای‌‌ها رسماً این تاریخ را تأیید کرده‌اند. بنابراین کمتر از یک ماه تا رونمایی از سری گلکسی S23 فاصله داریم.

اگرچه سامسونگ تنها از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 1 فوریه خبر داده است، اما بدون هیچ‌شکی در این رویداد از سری گلکسی S23 رونمایی خواهد شد. همچنین برای اولین‌بار در سه سال گذشته، این رویداد به‌صورت حضوری و در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود.

آغاز پیش‌فروش سری گلکسی S23

سامسونگ در کنار اعلام تاریخ مراسم آنپکد بعدی، صفحه پیش‌فروش نسل بعدی پرچمدارهایش را هم فعال کرده است. کاربران با پیش‌خرید این محصولات، 50 دلار اعتبار خرید از فروشگاه سامسونگ را دریافت می‌کنند. البته هنوز به کاربران نام این دستگاه‌ها اعلام نشده است.

مراسم معرفی سری گلکسی S23

رویداد سامسونگ 12 بهمن‌ماه، روز چهارشنبه ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد که ما در دیجیاتو آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد. انتظار داریم در کنار گوشی‌های سری گلکسی اس 23، سامسونگ از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 3 هم رونمایی کند. این لپ‌تاپ‌ها احتمالاً با نام‌های گلکسی بوک 3 پرو و پرو 360 و با نمایشگر امولد روانه بازار می‌شوند.

گوشی‌های سری گلکسی اس 23 هم مانند سال‌های گذشته شامل سه دستگاه می‌شوند: گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و اولترا که انتظار می‌رود تمامی آن‌ها به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشند. همچنین ظاهراً باید منتظر استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا باشیم.

درنهایت انتظار داریم تا زمان معرفی این محصولات، سامسونگ چندین تیزر از آن‌ها منتشر کند تا کاربران عطش بیشتری برای رونمایی از آن‌ها داشته باشند. علاوه‌براین، احتمالاً تا آن زمان، شاهد انتشار شایعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی