ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی S23
تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی S23 در رنگ‌های متنوع منتشر شد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد گلکسی S23 را در چهار رنگ متنوع و طراحی آشنا روانه بازار کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

اگرچه کمتر از یک ماه دیگر و در 1 فوریه (12 بهمن‌ماه) از سری گلکسی S23 رونمایی می‌شود، اما همچنان شاهد انتشار رندرهای جدید آن‌ها هستیم. حالا رندرهای تازه گلکسی S23 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که این گوشی هوشمند را در چهار رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند.

وب‌سایت Winfuture.de همراه با یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «رولند کوانت»، رندرهای جدید را به اشتراک گذاشته‌اند.

رندهای گلکسی S23 در چهار رنگ مختلف

طبق این رندرها، پرچمدار بعدی سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی/بنفش وارد بازار می‌شود که البته کره‌ای‌ها برای آن‌ها نام‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند. همان‌طور که در رندرها قابل‌مشاهده است، با طراحی کاملاً جدیدی روبه‌رو نیستیم و ظاهراً تنها سامسونگ کمی طراحی آن‌ها را بهبود داده است. برای مثال به‌جای قرارگیری دوربین اصلی درون یک ماژول، سنسورها به‌صورت جداگانه روی پنل پشتی به‌چشم می‌خورند.

رندر گلکسی S23

در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر تخت قرار گرفته است که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد. طبق شایعات، دوربین سلفی این پرچمدار 12 مگاپیکسلی است. نمایشگر این دستگاه هم ظاهراً 6.1 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود.

روی پنل پشتی گلکسی S23 مانند مدل پلاس، دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که براساس شایعات، سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی است و توسط دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراهی می‌شود.

رندر گلکسی S23 سامسونگ

انتظار داریم گلکسی S23 مانند مدل پلاس و اولترا به نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود. این گوشی هوشمند همچنین احتمالاً دارای یک باتری 3700 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

درنهایت طبق گزارش‌ها، این دستگاه در دو نسخه با 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که هر دوی آن‌ها 8 گیگابایت رم دارند، البته ظاهراً در اکثر بازارها، نسخه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. سرعت حافظه داخلی و رم این دستگاه نسبت به نسل قبلی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی