ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنوا
کسب و کار

اسنوا با یک استارتاپ ایرانی به دنبال سلامتی فیزیکی-روانی کارکنانش است

اسنوا تلاش کرده است تا در سال های گذشته با جذب نیروهایی مستعد، بدنه کارشناسی و مدیریتی خود را بهبود بخشد.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۵

اسنوا تلاش کرده است تا در سال های گذشته با جذب نیروهایی مستعد، بدنه کارشناسی و مدیریتی خود را بهبود بخشد. بخشی از جذابیت هایی که اسنوا در محیط کاری خود ارائه کرده است، پس از بهبود محیط های کاری از نظر ارگونومیک و تغییر ساختارهای تیمی با تعمیق روابط دوستانه و تسهیلات متعدد در خرید و سفر به کارکنانش، توسعه مراقبت از سلامت فیزیکی-روانی آنها است.

به گزارش سایت ایران تلنت، اسنوا در سالهای اخیر جزو سی برند محبوب کارفرمایی از نظر کارجویان بوده است. در این گزارش میزان حقوق دریافتی، فرصت‌های ارتقا و مسیرشغلی مشخص، امنیت شغلی، داشتن فرصت یادگیری و توسعه فردی و ساعات کاری منعطف از مواردی بوده است که کارجویان به آن امتیاز بیشتری داده‌اند.

حامد انصاری‌پور مدیر منابع انسانی اسنوا در این‌باره می‌گوید: «چیزهای بسیار زیادی در تعریف منابع انسانی وجود دارد اما این مهم است که ما واقعا به آن ها اهمیت بدهیم. در حال حاضر کار، محیط و ساعات در ترکیب با عادات افراد، سبک زندگی آن ها را در بیرون از شرکت، تغییر داده است و ما مسئولیت داریم بابت چنین اجباری در تغییر سبک زندگی، نسبت به آن پاسخگو باشیم.»

از سوی دیگر به نظر می رسد این غول لوازم خانگی، پس از تجربه خوب با استارتاپ هوما، رویه جدیدی برای استفاده از استارتاپ ها در کسب و کارش را پیش گرفته است. تاسیس مرکز نوآوری و کارخانه فناوری و تاسیس صندوق خطرپذیر شرکتی (CVC)، از جمله این اقدامات است.

اسنوا در ادامه همکاری با استارتاپ‌های ایرانی بخش مراقبت از سلامت فیزیکی-روانی کارکناش را با استارتاپ پرکتینو آغاز کرده است.

سعید حقیقت، بنیانگذار پرکتینو درباره این همکاری می‌گوید: «همکاری با شرکت های بزرگ برای اکوسیستم های نوآوری و بویژه استارتاپ ها موقعیت های ارزشمندی را فراهم می کند. بویژه در شرایط فعلی که این اکوسیستم به واقع دچار اختلال بنیادی است ، تعریف فعالیت های مشترک می‌تواند در ایجاد ارزش‌های مشترک اقتصادی و اجتماعی راهگشا باشد.»

پرکتینو که یک استارتاپ ایرانی است، در سال 1399 در مرکز نوآوری سازمان بازنشستگی کشور (صبا نو) مستقر شد و این سازمان نیز سرمایه گذاری مستقیمی بر روی آن انجام داد. هدف اولیه این استارتاپ، حفظ کیفیت زندگی بازنشستگان بویژه سالمندان با محوریت ورزشی و ساختار حمایتی، ذهنی، فیزیکی، تغذیه است. این مدل در سال 1400 به کارکنان شرکت ها توسعه پیدا کرد و با یک موتور هوش مصنوعی، برنامه های اصلاحی و حمایتی را تعریف می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Sadegh Manafi
    Mohammad Sadegh Manafi | ۱ بهمن ۱۴۰۱

    بین لوازم خانگی های ایرانی جالبه انگار

  • iman.kingman
    iman.kingman | ۲۹ دی ۱۴۰۱

    😂 طرف تعطیلی برای کارمنداش رو ممنوع کرده ...بعد دنبال سلامت روانی کارمندهاشه ...

مطالب پیشنهادی