ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مالی و سرمایه گذاری

اسمارت‌آپ در استارتاپ مدیریت دارایی‌های دیجیتال بینوست سرمایه‌گذاری کرد

این چهاردهمین سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در طول یک سال گذشته است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌اپ در استارتاپ بینوِست سرمایه‌گذاری کرد. این مجموعه در حوزه مدیریت دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند.

این چهاردهمین سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در یکسال گذشته است که از طریق صندوق سرمایه‌گذاری آن یعنی اسمارت فاند یک با حضور ۱۳ سرمایه‌گذار انجام گرفته است. همچنین اسمارت‌آپ در حال حاضر درصدد راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بعدی خود در ابعاد بزرگتر تا پایان سال است.

بینوِست به عنوان مدیریت کننده دارایی‌های دیجیتال در بستر بلاک چین فعالیت می‌کند و در حال حاضر بخشی از خدمات خود را از طریق پلتفرم‌های غیرمتمرکز مدیریت دارایی ارائه می‌دهد.

«مصطفی و ایثار قمری» دو هم‌بنیانگذار بینوِست هستند که از بهار ۱۳۹۹ تصمیم به تشکیل این استارتاپ گرفتند و در طی این مدت بیزینس مدل‌های مختلفی را در بازار ارزهای دیجیتال تست کرده و با تجربه کردن جلسات مذاکره و جذب مشتریان هدف خود (HNWI) تجربه در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورده‌اند.

با بینوست بیشتر آشنا شوید

«مصطفی قمری»٬ رئیس هیئت مدیره بینوست مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات بینوست را بر شمرد و گفت:
«افزایش عملکرد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری از طریق اتوماتیک کردن فرآیندهای جمع آوری و تحلیل اطلاعات٬ توسعه زیرساخت مدیریت ارتباط با مشتری از طریق پنل ارائه شده به مشتری که قابلیت گزارش گیری لحظه‌ای را به  سرمایه‌گذار ارائه می‌دهد، توسعه ابزارهای اطلاعاتی برای تحلیل on-chain وoff-chainتمرکز بر ایجاد صندوقهای شخصی‌سازی شده با استراتژی‌ها و اهداف مشخص برای هر جامعه مشخص مشتریان از جمله این موارد است.»

«احمد فراهانی»٬ مدیر عامل اسمارت‌آپ نیز مهم‌ترین جذابیت‌های بینوست و بازار آن را مواردی همچون جذابیت فضای رقابتی و امکان حضور در بازار ایران و بازار بین‌المللی، بازگشت بازار به سیکل صعودی و امکان به دست آوردن بازدهی/ سود/ درآمد قابل توجه، manager Assetها در سال‌های آتی، دانش و بینش عمیق تیم در بازار ارزهای دیجیتال، تجربه جذب مشتریان متمول (HNWI) و مدیریت دارایی آن‌ها، محصول قابل Scale و نگاه متمرکز بر توسعه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، وجود فرصت خروج در راندهای بعدی؛ جذب سرمایه بین المللی و حتی دریافت Dividend برای سهامداران دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی