ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S23 اولترا در یک فروشگاه خرده‌فروشی مشاهده شد

فروشگاهی در کشور نیکاراگوئه با انتشار تصاویری از گلکسی S23 اولترا اعلام کرد که پرچمدار سامسونگ آماده فروش است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

در گزارش‌های قبلی تقریباً همه چیز درباره گلکسی S23 اولترا مشخص شد. خود سامسونگ حالا به کاربران اجازه می‌دهد پرچمدار جدید این شرکت را برای خرید، رزرو کنند. اما مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ گزارشی تازه نشان می‌دهد که این گوشی به دست فروشگاهی در نیکاراگوئه رسیده و آماده فروش است.

فروشگاه موبایل KM Cell Store در ماتاگالپا در کشور نیکاراگوئه، گلکسی S23 اولترا را آماده عرضه دارد. این فروشگاه در پستی در صفحه فیسبوک خود می‌گوید پرچمدار جدید سامسونگ به دست آن‌ها رسیده و آماده فروش است.

فروش گلکسی S23 اولترا زودتر از موعد شروع می‌شود

در تصاویری که از این موبایل منتشر شده است، می‌توانیم ببینیم که سامسونگ مطابق شایعات رنگ‌های مشکی، سبز، کرمی و صورتی را برای S23 اولترا در نظر گرفته است. علاوه‌براین، در تصاویر می‌توان طراحی قاب عقب این گوشی را دید و متوجه شد که این محصول امسال ظاهراً زاویه‌های تیزتری نسبت به گلکسی S22 اولترا پیدا کرده است.

درمجموع S23 اولترا نسبت به نسل قبل تغییرات خیلی کمی داشته است. یکی از این تغییرات که در گزارش‌های قبلی هم به آن اشاره شده بود، افزایش اندازه سنسورهای دوربین عقب است. KM Cell Store می‌گوید این گوشی در مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به دست آن‌ها رسیده است. بااین‌حال، قیمت محلی این محصول هنوز برای خریداران نیکاراگوئه‌ای مشخص نشده.

جعبه گلکسی S23 اولترا
گلکسی S23 اولترا سبز
گلکسی S23 اولترا صورتی

با توجه به اطلاعات افشاشده می‌دانیم که گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد 2x با رزولوشن 1440p دارد و با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود.

پرچمدار سامسونگ در قاب عقب از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین تله‌فوتو با امکان زوم 3 و 10برابری و یک دوربین فوق عریض بهره می‌برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌‌آمپر‌ساعتی خواهد گرفت که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. خانواده جدید سری گلکسی در تاریخ 12 بهمن‌ماه معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • macan959
    macan959 | ۲ بهمن ۱۴۰۱

    در ضمن از لحاظ رنگ هم انشاالله که به اضافه مشکی رنگ های سبز و مخصوصاً صورتی اش را زیاد بیاورند

  • macan959
    macan959 | ۲ بهمن ۱۴۰۱

    سلام . انشاالله که تا جایی که امکان دارد هرچه زودتر به تعداد نامحدود و البته از لحاظ حافظه هم بیشتر از نوع حد اقل 512گیگ آن وارد ایران هم بشود .

مطالب پیشنهادی