ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل شناسا عوض شد: حسین نظربلند جایگزین حامد ساجدی شد

رئیس هیئت‌مدیره شناسا ابراز امیدواری کرد با مدیرعامل جدید بتوانند شاهد بلوغ و درخشش جدی‌تر این مجموعه در دهه دوم فعالیتش باشند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شناسا روز گذشته برگزار و «حسین نظربلند» جایگزین «حامد ساجدی» در این سمت شد.

این مراسم با حضور «شهاب جوانمردی» رئیس هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران ارشد، مدیران داخلی و همکاران شرکت شناسا برگزار شد و طی آن، از یک دهه زحمات «حامد ساجدی» تقدیر به عمل آمد و «حسین نظربلند» به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

جوانمردی ضمن اشاره به درهم‌تنیدگی هویت شناسا با اعتبار و نام ساجدی از لحظه شکل‌گیری این مجموعه تا به الان، از او به‌عنوان یک دانشمند متخصص و مدیر شناخته‌شده یاد کرد که توانسته است با وقار، صبر و بردباری حتی در پیچیده‌ترین شرایط و بیشترین فشارها، نهاد شناسا را شکل دهد و به این مقطع برساند.

رئیس هیئت‌مدیره این مجموعه معتقد است شناسا در دهه‌ اول فعالیت خود توانسته تبدیل به یک الگوی کاری، نهاد مستحکم و شرکتی معتبر در اکوسیستم نوآوری شود. او با ابزار خرسندی از ظرفیت بالای جانشین پروری در شناسا، این تغییر را جابه‌جایی در درون خانواده شناسا برای شکل‌گیری یک مسیر جدید و توسعه مسیر قبلی قلمداد کرد.

جوانمردی در ادامه ضمن تشکر از نظربلند برای بر عهده گرفتن این مسئولیت خطیر، به توجه و تمرکز او بر امور تا حصول نتیجه و انگیزه، دقت و پشتکارش در این سال‌ها اشاره و در پایان برای مدیرعامل جدید شناسا آرزوی موفقیت کرد: «امیدواریم شاهد رشد بیشتر، بلوغ و درخشش جدی‌تر در دهه‌ دوم فعالیت شناسا باشیم.»

نظربلند فوق لیسانس مهندسی برق از دانشگاه امیرکبیر دارد و پیش‌تر در نقش مشاور حامد ساجدی در شناسا فعال بود و در شتاب‌دهنده تریگ آپ نیز نقش مشاوره را بر عهده داشت. او همچنین در خانه نوآوری اصفهان نیز عضو هیئت‌مدیره بوده است. او هم‌بنیان‌گذار مجموعه اسمارتیزی نیز بوده و سابقه تدریس در دانشگاه و دبیرستان علامه حلی را دارد.

گفتنی است گروه شناسا که یک نهاد نوآوری در اکوسیستم استارتاپی ایران به‌حساب می‌آید، بخشی از کار خود را سرمایه‌گذاری جسورانه یا پرریسک عنوان می‌کند. ساجدی سال گذشته در گفت‌وگو با دیجیاتو از پوست‌اندازی این مجموعه و سرمایه‌گذاری‌های استارتاپی بزرگ‌تر خبر داده بود.

سرمایه‌گذاری‌هایی که البته به اعتقاد وی، با توجه به نرخ تورم و تفاوت نرخ ریال با سایر ارزها، این عددهای بزرگ‌تر آنچنان هم با سرمایه‌گذاری‌های سال‌های گذشته تفاوتی ندارند، اما برای تحول و رشد اکوسیستم نیاز هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی