ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
کسب و کار

گوگل در جریان تعدیل گسترده نیرو مجبور به کنار گذاشتن ۳۱ کارمند با تخصص ماساژ شد!

گوگل قصد دارد 12 هزار کارمند خود را اخراج کند و اکنون گفته شده که این شرکت 31 ماساژور را اخراج کرده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

گوگل هفته قبل اعلام کرد که حدود 12 هزار کارمند خود را تعدیل می‌کند. درحالی‌که اعلام این موضوع با وجود شرایط فعلی صنعت فناوری تعجب‌برانگیز نیست، در گزارش جدیدی اعلام شده است که حتی 31 ماساژور نیز از این شرکت اخراج شده‌اند که نشان می‌دهد غول موتور جستجو رفاه و امکانات کارکنان باقی‌مانده را نیز کاهش داده است!

نشریه نیویورک‌پست در گزارش خود توضیح می‌دهد که لیست کارمندان اخراج‌شده گوگل همچنین شامل 31 ماساژور می‌شود که در دفاتر مختلف این شرکت کار می‌کرده‌اند. طبق این گزارش، 27 نفر از این افراد در دفاتر مرکزی این شرکت در مانتین ویو، کالیفرنیا مستقر بوده‌اند و افراد دیگر در دفاتری ازجمله سان برونو و لس آنجلس کار می‌کرده‌اند.

گوگل در بخشی از صفحه مشاغل وب‌سایت خود با عنوان «Googley Extras» اشاره کرده است که کارمندان در میان انبوهی از مزایای تکمیلی دیگر، به «مراکز تناسب اندام، برنامه‌های ماساژ و پشتیبانی ارگونومیک» دسترسی دارند.

تعدیل نیرو در گوگل

تعدیل نیرو گوگل

در ادامه این گزارش آمده است که گوگل تعدیل نیروهای خود را با توجه به اطلاعیه تنظیم و بازآموزی کارگران کالیفرنیا یا الزامات WARN انجام داده است. طبق این مقررات، شرکت‌ها باید قبل از اخراج دسته‌جمعی کارکنان خود، اخطاریه کتبی 60‌روزه‌ای را به مقامات ایالتی و محلی و کارمندان تحت تأثیر ارائه کنند.

در پرونده‌های فاش‌شده، همچنین توضیحاتی درباره عناوین شغلی تحت تأثیر اخراج گوگل وجود دارد. نیویورک‌پست می‌گوید که در لیست غول موتور جستجو به کارمندانی تحت عنوان «مدیران» اشاره شده و همچنین مهندسان نرم‌افزار، مدیران بازاریابی و بسیاری از موقعیت‌های دیگر تحت تأثیر تعدیل نیروی این شرکت قرار گرفته‌اند.

گفته می‌شود که گوگل تاکنون مجموعاً 1845 کارمند خود در ایالت کالیفرنیا را اخراج کرده است. همچنین براساس این پرونده، اخراج نیروهای داخل این ایالت حدود 15 درصد از کل اخراج‌های گوگل را تشکیل می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی