ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 11 کارل پی
تکنولوژی

مدیرعامل ناتینگ گوشی وان‌پلاس 11 را بررسی کرد؛ زیبا اما بی‌هویت [تماشا کنید]

کارل پی، هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس که چند سال پیش از این شرکت جدا شد و ناتینگ را تأسیس کرد، حالا وان‌پلاس 11 را بررسی کرده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

«کارل پی»، مدیرعامل ناتینگ و هم‌بنیانگذار وان پلاس، قبلاً گوشی آیفون 14 پرو را بررسی کرده بود و حالا تصمیم گرفته است که به سراغ گوشی شرکت قبلی‌اش (وان پلاس) برود. اما کارل پی درباره وان پلاس 11 چه نظری دارد؟

ناتینگ یک شرکت نوپا محسوب می‌شود و تا به امروز تنها یک گوشی هوشمند روانه بازار کرده است. بااین‌حال مدیرعاملش مدت‌زمان زیادی است که در دنیای فناوری حضور دارد و همان‌طور که گفتیم، یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس بوده است. پی حالا گوشی وان پلاس 11 را بررسی کرده؛ محصولی که خودش در تولید نسل‌های قبلی آن، یکی از افراد تصمیم‌گیرنده بوده است.

بررسی وان پلاس 11 توسط کارل پی

کارل پی در یک ویدیوی 12 دقیقه‌ای، جدیدترین پرچمدار وان پلاس را بررسی کرده است. در ابتدا هم‌بنیان‌گذار وان پلاس از ویژگی‌های مثبت پرچمدار شرکت سابقش صحبت می‌کند. به باور پی، وان پلاس 11 یک محصول زیباست و طراحی لبه‌هایش به‌گونه‌ای است که آن را باریک‌تر از ضخامت واقعی‌اش نشان می‌دهد.

پی در این ویدیو از وان پلاس 11 انتقاد هم می‌کند؛ برای مثال از نحوه اتصال ماژول دوربین به دستگاه و همچنین محل قرارگیری دکمه‌های آن ایراد می‌گیرد؛ اما پس از این ایرادها، دوباره از حس پریمیوم این پرچمدار می‌گوید.

در بخش نرم‌افزار، کارل پی شدت انتقادها را افزایش می‌دهد. هم‌بنیان‌گذار وان پلاس برای اولین‌بار از OxygenOS پس از ترکیب با ColorOS استفاده می‌کند. به گفته پی، از اینکه وان پلاس یک رابط کاربری مناسب را با این ترکیب، تغییر داده، گیج شده است. مدیرعامل ناتینگ همچنین به مشکلات بی‌شمار نرم‌افزار این محصول، ازجمله مشکلات بازکردن اپ دراور و بلوک‌های متنی که برای کاراکترهای چینی بیشتر طراحی شده‌اند، اشاره می‌کند.

درنهایت به باور پی، وان پلاس 11 در حالت کلی یک گوشی بی‌نظیر است، اما هویت واقعی ندارد. مدیرعامل ناتینگ اگرچه از طراحی این پرچمدار تعریف می‌کند، اما به نظر او، این گوشی انسجام موردنظر برای این برند را ندارد. همچنین از نرم‌افزار وان پلاس 11 هم با وجود ویژگی‌های مفید زیادی که دارد، چندان راضی نیست.

با توجه به بررسی آیفون 14 و حالا وان پلاس 11 توسط کارل پی، احتمالاً مدیرعامل ناتینگ در ادامه به این روند ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی