ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

تصویر زنده شیائومی 13 اولترا با طراحی جدید و دوربین لایکا افشا شد

انتشار یک تصویر غیررسمی از شیائومی 13 اولترا در شبکه اجتماعی چینی، بیانگر تغییرات در بدنه پشتی دستگاه و ماژول دوربین است.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

شیائومی در کمتر از 10 روز دیگر جدیدترین سری از محصولات خود شامل شیائومی 13 و 13 پرو همراه با 13 لایت را در کنفرانس موبایل بارسلون رونمایی می‌کند. طبق برخی شایعات، شیائومی 13 اولترا هم در دست توسعه قرار دارد، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد ندارد آن را در آینده نزدیک معرفی کند. بااین‌حال، اخیراً تصویری منتسب به دستگاه مذکور منتشر شده است که اطلاعاتی پیرامون ویژگی‌های ظاهری و دوربین آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

شیائومی 13 اولترا با چرم گیاهی و دوربین چهارگانه

تصویری که به شیائومی 13 اولترا نسبت داده شده است، برای اولین‌بار در شبکه اجتماعی چینی Weibo ظاهر شد و توجه کاربران را به‌سوی خود جلب کرد. در این عکس دستگاهی با ماژول دوربین بزرگ‌تر نسبت به گذشته دیده می‌شود که نام برند مشهور لایکا در قسمت میانی آن حک شده است. همچنین می‌توان محل قرارگیری ۴ لنز را در ماژول دوربین تشخیص داد که با فلش LED همراه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد جنس قسمت پشتی گوشی هم از چرم گیاهی باشد.

شیائومی 13 اولترا

اگرچه طراحی کلی دستگاه شباهت زیادی به شیائومی 12S اولترا دارد، اما برخی تفاوت‌ها میان این دو مدل محسوس هستند. برای مثال برآمدگی ماژول دوربین در این تصویر نسبت به نسل قبل کمتر دیده می‌شود و همچنین ظاهراً پشت دستگاه به دو قسمت تقسیم شده است؛ به‌طوری که قسمت بالایی ضخامت بیشتری دارد.

شایان ذکر است که صحت تصویر فوق هنوز به تأیید نرسیده و احتمال غیرواقعی‌بودن آن وجود دارد. گزارش‌های قبلی اشاره داشتند که شیائومی 13 اولترا از حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی IMX989 ساخت سونی با قطر 1 اینچ بهره می‌برد و به یک دوربین پریسکوپی بهبودیافته هم مجهز می‌شود. پنل نمایشگر دستگاه هم از نوع E6 Super AMOLED ساخت سامسونگ اعلام شده که دارای لبه‌های منحنی است.

شیائومی از هم‌اکنون تأیید کرده که نسل بعدی سری اولترا در بازارهای جهانی هم عرضه خواهد شد، اما فعلاً هیچ جزئیاتی پیرامون زمان ورود آن به بازار منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی