ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سرویس دایرکت دبیت بازار به نیم میلیون کاربر رسید

داده‌های بازارپی نشان می‌دهد که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت 11 درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵

سرویس پرداخت بازار که با نام «بازارپی» شناخته می‌شود، تاکنون موفق به کسب بیش از 500 هزار قرارداد فعال دایرکت دبیت شده است.

دایرکت دبیت که با نام پرداخت مستقیم نیز در برنامه‌ها و محصولات ایرانی دیده می‌شود، راهکار پرداختی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با فعال‌سازی آن، در پرداخت‌های خود با یک اشاره یا کلیک در کمتر از چند ثانیه، خرید خود را نهایی کنند. کافه بازار نیز این سرویس را با عنوان بازارپی برای سهولت کاربر در فرایند پرداخت، ارائه کرده است.

داده‌های بازارپی نشان می‌دهند که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت 11 درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است.

همچنین زمان صرف‌شده برای انجام پرداخت توسط کاربران در درگاه اینترنتی به‌صورت میانگین 80 ثانیه است، در صورتی که کاربران با استفاده از دایرکت دبیت این فرایند را در کمتر از ۲ ثانیه انجام می‌دهند.

دیگر نکته قابل‌توجه در رفتار کاربرانی که دایرکت دبیت بازار را فعال می‌کنند، این است که تعداد تراکنش‌های آن‌ها نیز در مقایسه با گذشته به میزان معناداری افزایش پیدا می‌کند. دلیل آن نیز سهولت این شیوه از پرداخت و بالابودن درصد موفقیت آن در مقایسه با سایر شیوه‌های پرداخت عنوان شده است.

مزیت دایرکت دبیت

«شبنم بهنام»، مدیر محصول بازارپی، مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه‌های اینترنتی را سهولت کاربر در فرایند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت‌ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال‌سازی دانست و گفت: «واردکردن اطلاعات کارت بانکی در هر بار پرداخت و مهم‌تر از آن، احتمال دریافت نکردن رمز پویا در پرداخت با درگاه اینترنتی، شانس موفقیت کاربر را کاهش می‌دهد.»

«کارن بازغی»، مدیر توسعه کسب‌وکار بازارپی نیز با اشاره به مزیت‌های دایرکت دبیت، گفت:

«کسب‌وکارهایی که از این شیوه پرداخت استفاده می‌کنند، شاهد افزایش درآمد و فروش خود خواهند بود. ازاین‌رو، بازارپی تصمیم گرفته است که در قالب یک محصول جدید، سرویس دایرکت دبیت را در اختیار پذیرندگان و توسعه‌دهندگان قرار دهد. دایرکت دبیت بازارپی به‌صورت یکپارچه ارائه می‌شود و کاربران با یک بار فعالسازی آن می‌توانند در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد با بازارپی از آن استفاده کنند.»

گفتنی است امکان استفاده از این سرویس در وب‌سایت، نسخه گوگل‌پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس صرفاً محدود به محصولات با پرداخت‌های دوره‌ای نیست و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت بازار پی و بخش ثبت‌نام درخواست دریافت سرویس را ثبت کنند تا کارشناسان بازارپی در اولین فرصت با آن‌ها تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱ اسفند ۱۴۰۱

    به زور کاربرانمون رو مجبور میکنن از این روش خرید کنن و با اینکارشون کلی از کاربرانمون رو که گیج شدن در نحوه پرداخت. پروندن بعد بهش افتخارم میکنن. بزارید همون درگاه عادی باشه به والله

مطالب پیشنهادی