ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ برای هفدهمین سال متوالی برترین برند تلویزیون در بازار جهانی شد

سامسونگ در سال 2022 هم توانست مانند 16سال قبلش بیشترین درآمد را از بازار تلویزیون‌ها داشته باشد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

سامسونگ برای اولین‌بار در سال 2006 به برترین برند تلویزیون در بازار جهانی تبدیل شد و تا به امروز توانسته است این لقب را حفظ کند. درواقع حالا سامسونگ برای هفدهمین سال متوالی به برترین برند تلویزیون در بازار جهانی تبدیل شده است.

طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Omdia، سامسونگ 29.7 درصد از درآمد بازار جهانی تلویزیون‌ را در سال 2022 به‌دست آورد. این شرکت در سال گذشته میلادی موفق به فروش 9.65 میلیون تلویزیون QLED شد که تلویزیون‌های پریمیوم آن را تشکیل می‌دهند.

تلویزیون‌های QLED در سال 2017 معرفی شدند و سامسونگ از آن روز تا پایان سال گذشته میلادی توانسته است بیش از 35 میلیون تلویزیون با این فناوری بفروشد.

سهم بالای سامسونگ در تلویزیون های پریمیوم بازار

تلویزیون سامسونگ

در بخش تلویزیون‌های پریمیوم با قیمت بالای 2500 دلار، سامسونگ سهم 46.2درصدی دارد. سامسونگ از سال 2019 تا به امروز، سهم بالای 40 درصد در این بخش از بازار داشته است. کره‌ای‌ها در سال گذشته میلادی در بخش تلویزیون‌های بالای 75 اینچ به بیشترین سهم (48.6 درصد) نسبت به رقبا دست پیدا کردند.

سامسونگ می‌گوید با رویکرد مشتری‌محور و معرفی فناوری‌های جدید توانسته است برای چندین سال متوالی به برترین برند بازار تلویزیون تبدیل شود. در سال 2006 این کمپانی از تلویزیون‌های سری Bordeaux رونمایی کرد، در سال 2009 تلویزیون‌های LED آن از راه رسیدند و در سال 2011 با اولین تلویزیون هوشمند سامسونگ روبه‌رو شدیم.

کره‌ای‌ها در سال 2017 تلویزیون‌های QLED را روانه بازار کردند و در سال 2018 هم تلویزیون 8K QLED آن‌ها از راه رسید. این کمپانی در سال 2021 تلویزیون‌های Neo QLED و در سال 2022 اولین تلویزیون‌های MicroLED خود را معرفی کرد.

سامسونگ همچنین تلویزیون‌های متفاوت هم در سبد محصولاتش دارد که شامل تلویزیون‌هایی مانند فریم و Serif می‌شود. سامسونگ همچنین از کنترلی رونمایی کرده است که با نور محیط شارژ می‌شود. این شرکت همچنین در سال 2021 از اولین تلویزیون OLED خود رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aliui
    Aliui | ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

    عالی بود تو این سایت هم مطلب بود در موردش
    https://com-service.ir

مطالب پیشنهادی