ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سامانه هوشمند اسباب‌کشی نوبار در سال چهارم فعالیت خود رشد 300‌ درصدی را تجربه کرد

این استارتاپ با ورود به چهارمین سال فعالیت خود، آمار و ارقامی از عملکردش از فروردین‌ تا بهمن‌ماه سال جاری ارائه کرده است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰

استارتاپ نوبار، سامانه هوشمند اسباب‌کشی و حمل بار، از فروردین‌ماه تا بهمن‌ماه سال جاری و هم‌زمان با چهارمین سال فعالیت خود با رشد 300 درصدی روبه‌رو بوده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی نوبار، این استارتاپ، سامانه هوشمند اسباب‌کشی و باربری درون‌شهری است که اولین تکنولوژی قیمت ثابت در موضوع جابه‌جایی و اسباب‌کشی را راه‌اندازی کرده.

نوبار همچنین به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کرده و حال با ورود به چهارمین سال فعالیت خود، آمار و ارقامی از عملکردش از فروردین‌ تا بهمن‌ماه سال جاری را ارائه کرده است.

بر‌این‌اساس، این استارتاپ در سال چهارم فعالیت خود رشد 4برابری (300‌ درصدی) را تجربه کرده است. نوبار اعتقاد دارد این رشد، به‌دلیل نیازسنجی عمیق و شناخت دقیق دغدغه‌های مخاطبان و تلاش برای برطرف‌کردن آن‌ها بوده است.

میزان رضایت 98‌ درصدی مشتریان

براساس بررسی‌های نوبار، مشتریان این مجموعه 98 درصد از سرویس‌های نوبار رضایت داشته‌اند.

این استارتاپ سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهد؛ یعنی علاوه بر مأموریت اصلی خود برای جابه‌جایی اسباب، سرویس‌های جانبی مثل جابه‌جایی بین‌شهری (باریکا) و فروش وسایل موردنیاز برای بسته‌بندی (شاپ) را هم ارائه کرده است. نوبار همچنین فعالیت خود را در شهرهای دیگر هم گسترش داده. در سال جاری این استارتاپ، فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد.

میزان رضایت از استارتاپ جابه جایی وسایل

نوبار در گزارش خود NPS را هم محاسبه کرده است. NPS سهمی از مشتریان است که حاضر به تبلیغ و ترویج سرویس نوبار می‌شوند. در سال 1401 این سهم 68 درصد بوده است؛ یعنی از هر 100 مشتری، 48 نفر حاضر به تبلیغ و ترویج سرویس نوبار هستند.

میزان خسارت در اسباب‌کشی

سامانه نوبار مانند هر سایت باربری یا باربری سنتی دیگری امکان دارد در طول فعالیت خود خسارت‌هایی به اسباب مردم وارد کند. آن‌طور که این استارتاپ گزارش داده، تنها به دو درصد از اسباب‌کشی‌های نوبار خسارت وارد شده است.

البته نوبار وسایل کاربران را بیمه می‌کند و به همین خاطر کلیه خسارت‌های اسباب‌کشی‌های نوبار جبران شده است.

سرویس های نوبار

براساس آنچه در سایت این مجموعه آمده، نباید تیم باربری انعامی دریافت کنند و در سال 1401 هم تنها در 2.5 درصد از اسباب‌کشی‌هایی که توسط این تیم انجام شده است، تیم باربری از مشتریان درخواست انعام داشته‌اند.

گفتنی است نوبار در استان‌های تهران، البرز و اصفهان مشغول به کار است. در ما‌ه‌های اخیر علاوه بر افزایش قیمت مسکن، جابه‌جایی وسایل هم با افزایش قیمت چشمگیری روبه‌رو بوده، اما میانگین اسباب‌کشی در شهر تهران در نوبار کمتر از 2 میلیون و 300هزار تومان است.

سرویس جدید نوبار در سال آتی

این استارتاپ همواره سعی کرده است که با ارائه سرویس‌های متنوع، فعالیت خود را گسترش دهد تا کاربران با مراجعه به نوبار از انواع خدمات مربوط به جابه‌جایی و حمل بار بهره‌مند شوند.

نوبار ازجمله سرویس‌هایی است که به‌صورت هوشمند قیمت اسباب‌کشی را تخمین می‌زند و پس از ارائه سرویس نیز قیمت را افزایش نمی‌دهد. حالا در سال آینده این استارتاپ می‌خواهد سرویس جدیدی باز هم برای تخمین قیمت ارائه دهد. در این سرویس، قیمت اسباب‌کشی براساس متراژ و تعداد اتاق خواب با هوش مصنوعی محاسبه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی