ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

NFT
تکنولوژی

بزرگ‌ترین در تاریخ: یک نهنگ 1010 NFT را در 48 ساعت با مجموع قیمت 18.6 میلیون دلار فروخت

مؤسسه Nansen که فعالیت‌های این نهنگ را بررسی کرده است، ادعا می‌کند که این احتمالاً بزرگ‌ترین فروش NFT در تمام تاریخ باشد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

براساس داده‌های Nansen، یک نهنگ NFT شناخته‌شده به نام «جفری هوانگ» که تحت عنوان Machi Big Brother شناخته می‌شود، درعرض 48 ساعت، 1010 توکن غیرقابل معاوضه خود را به قیمت 11,680 اتریوم یا 18.6 میلیون دلار فروخته است که می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین فروش NFT در تاریخ یاد کرد.

بزرگ‌ترین فروش NFT تاریخ

«اندرو تورمن»، تکنسین نانسن، در یک رشته توییت فعالیت‌های این نهنگ را طی دو روز گذشته با دقت بررسی کرده و اشاره می‌کند که این «احتمالاً بزرگ‌ترین فروش NFT در تمام تاریخ باشد.» به گفته تورمن، این نهنگ 90 N‌FT از مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) خود را به قیمت 5,707 اتریوم (9.1 میلیون دلار)، 191 N‌FT از مجموعه Mutant Ape Yacht Club (MAYC) به قیمت 3 و091 اتریوم (4.9 میلیون دلار)، 112 N‌FT از مجموعه Azuki خود به قیمت 1644 اتریوم و 308 Otherdeed به قیمت 582 اتریوم را فروخته است.

با وجود این فروش گسترده NFT، نهنگ سود چندان زیادی کسب نکرده است؛ زیرا پس از آن بیش از 900 N‌FT به ارزش 8,470 اتریوم را خریداری کرده است.

Machi Big Brother یکی از بزرگ‌ترین دریافت‌کننده‌های ایردراپ توکن Blur (BLUR) از مارکت NFT تازه‌کار Blur است که اخیراً OpenSea را به‌عنوان برترین پلتفرم NFT از نظر حجم معاملات شکست داده. در 17 فوریه، پلتفرم تجزیه‌و‌تحلیل بلاک‌چین Arkham Intel اعلام کرد که جفری هوانگ 1.8 میلیون ارز BLUR به ارزش 1.3 میلیون دلار دریافت کرده است.

داده‌های نانسن نشان می‌دهند که این نهنگ هنوز 7,000 اتریوم در مخزن سپرده Blur خود و همچنین 11 هزار اتریوم N‌FT را در اختیار دارد که ممکن است در آینده تصمیم به فروش آن‌ها داشته باشد.

بااین‌حساب، Machi می‌تواند با افزایش فعالیت‌های معاملاتی NFT، توکن‌های BLUR جدیدی را در دور بعدی به‌دست بیاورد، درحالی‌که نهنگ‌های دیگر نیز ممکن است به‌دنبال انجام همین کار باشند. در روزهای گذشته، تیم Blue در توییتی اعلام کرده بود که به‌زودی 300 میلیون دلار توکن در دور دوم خود پخش خواهد کرد.

NFT
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی