ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزهای دیجیتال AGIX و QOM در آبان‌تتر لیست شدند

ارزهای دیجیتال سینگولاریتی نت (AGIX) و شیبا پردیتور (QOM) به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شدند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶

ارزهای دیجیتال سینگولاریتی نت (AGIX) و شیبا پردیتور (QOM) به‌تازگی به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده‌اند و کاربران می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود، به خریدوفروش این ارزهای دیجیتال محبوب بپردازند. 

ارز دیجیتال سینگولاریتی نت (AGIX)

پلتفرم سینگولاریتی نت (SingularityNET) یک شبکه متن‌باز و غیرمتمرکز در حوزه بلاک‌چین است که سعی دارد خدمات هوش مصنوعی متفاوتی را ارائه دهد. این پلتفرم به توسعه‌‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های مختلفی را در حوزه هوش مصنوعی ایجاد کنند و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. این پلتفرم بر بستر بلاک‌چین کاردانو ساخته شده و درحال‌حاضر شامل 13 پروتکل است. 

اکوسیستم سینگولارینی نت از یک زبان برنامه نویسی جدید به نام MeTTa استفاده می‌کند.

توکن بومی پلتفرم سینگولاریتی نت (SingularityNET) با علامت اختصاری AGIX شناخته می‌شود. این توکن به کاربرانش اجازه می‌دهد در توسعه و به‌روزرسانی‌های شبکه ایفای نقش کنند.

توکن AGIX اولین‌بار در سپتامبر 2017 عرضه شد و طی عرضه اولیه توانست بیش از 33 میلیون دلار سرمایه جذب کند. میزان کل عرضه این توکن دو میلیارد واحد خواهد بود. توکن AGIX درحال‌حاضر در رتبه 84 بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و ارزشی در حدود 0.4 دلار دارد.

از آن جهت که پلتفرم سینگولاریتی نت در جهت ادغام هوش مصنوعی و بلاک‌چین فعالیت می‌کند که هر دو حوزه‌هایی درحال پیشرفت و بسیار پرمخاطب هستند، ارز دیجیتال  AGIX نیز در جایگاه بسیار برجسته‌ای در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و بسیاری از کارشناسان آینده روشنی برای آن متصور می‌شوند.

این ارز دیجیتال به‌تازگی در صرافی آبان‌تتر لیست شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه سایت صرافی آبان‌تتر به خریدوفروش AGIX بپردازند.

ارز دیجیتال شیبا پردیتور (QOM)

شیبا پردیتور (Shiba Predator) پروژه‌ای است که اولین‌بار در مارس 2022 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. این پروژه که به‌عنوان رقیبی برای Shiba Inu و Dogecoin شناخته می‌شد، هدف خود را توزیع مجدد منابع مالی در میم‌کوین‌ها اعلام کرد و از همان آغاز با استقبال از سمت کاربران مواجه شد.

پروژه شیبا پردیتور از زمان آغاز به کار خود توانسته است با راه‌اندازی کمپین‌های متنوع، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و در راه اشاعه این آگاهی قدم بردارد که میم‌کوین‌ها، پتانسیل‌های خاصی دارند و با توسعه بازار رمزارزها، می‌توانند بسیار سودآور باشند.

توکن بومی پروژه شیبا پردیتور که با علامت اختصاری QOM نشان داده می‌شود، درحال‌حاضر در رتبه 378 بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی را به ثبت رسانده است. توکن QOM درحال‌حاضر به لیست صرافی آبان‌تتر اضافه شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی، به خرید و فروش QOM بپردازند.

خرید AGIX و QOM از آبان‌تتر

یکی از اهداف اصلی تیم صرافی آبان‌تتر این است که ارزهای موردعلاقه و موردنیاز کاربران را در اسرع وقت به لیست خود اضافه کرده و فرصت معامله امن و آسان آن‌ها را برای کاربران خود فراهم کند. در همین راستا، ارزهای دیجیتال AGIX و QOM به‌تازگی در این صرافی لیست شده‌اند.

مخاطبان محترم صرافی آبان‌تتر می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت‌نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، به معامله ارزهای دیجیتال محبوب خود، ازجمله ارزهای پرطرف‌دار AGIX و QOM بپردازند. تیم پشتیبانی 24‌ساعته آبان‌تتر نیز به‌منظور پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی کاربران در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی