ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی گلکسی زد فولد ۴
تکنولوژی

گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 احتمالاً از لولایی با طراحی قطره‌ای بهره خواهند برد

یک منبع آگاه می‌گوید سامسونگ در گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 از لولایی استفاده می‌کند که مانند گوشی‌های شیائومی طراحی قطره‌ای خواهد داشت.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

گزارشی تازه نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 احتمالاً بالاخره در لولای خود از طراحی محبوب قطره‌ای استفاده خواهند کرد. این طراحی پیش‌تر که در شیائومی میکس فولد 2 و اوپو فایند N2 دیده شده بود، کمک می‌کند تا نمایشگر چین‌خوردگی کمتری داشته باشد.

چند وقت پیش گزارشی منتشر شد که مدعی بود سامسونگ می‌خواهد طراحی لولای گلکسی زد فولد 5 را تغییر دهد. حالا منبع آگاه دنیای موبایل به نام Ice Universe اعلام کرده است که این شایعات صحیح بوده‌اند و گوشی‌های تاشوی جدید کره‌ای‌ها از طراحی قطره‌ای برای لولای خود بهره می‌برند.

اگرچه سامسونگ در زمینه گوشی‌های تاشو پیشگام بازار بوده است، اما اوپو و شیائومی با طراحی متفاوت خود لولای بهتری را در این گوشی‌ها عرضه کردند و به‌نظر می‌رسد که سامسونگ حالا حاضر به پیروی از طراحی آن‌ها شده است. این لولای جدید می‌تواند چین‌خوردگی در محل خم‌شدن را کمتر کند و اجازه دهد تا دو طرف صفحه گوشی به‌صورت مسطح روی هم بسته شوند.

بررسی گلکسی زد فولد ۴
گلکسی زد فولد 4

استاندارد ضدآب در گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 حفظ می‌شود

گزارش‌های پیشین مدعی بودند که استفاده از لولایی که طراحی قطره‌ای دارد، می‌تواند توانایی دستگاه برای مقاومت در برابر آب را کاهش دهد. ولی حالا Ice Universe ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 استاندارد IPX8 را که در نسخه‌های قبلی هم ارائه شده بود، حفظ خواهند کرد. این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که مقاومت در برابر آب یا گردوغبار در بازار گوشی‌های تاشو اتفاقی کمیاب است.

البته موتو ریزر 2022 هم با استاندارد IP52 تا حدی در برابر رطوبت مقاومت می‌کند، اما سامسونگ با استاندارد IPX8 همچنان حرف اول را در این زمینه خواهد زد و بادوام‌ترین گوشی تاشوی بازار را در اختیار خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که زد فولد 5 و زد فلیپ 5 مانند سال‌های اخیر در رویدادی ویژه در تابستان سال آینده (احتمالاً در مردادماه) رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی