ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

«لیدالید»، برنده تندیس ستاره‌های موبایل ایران شد

شرکت لیدالید در اولین کنگره موبایل ایران، تندیس ستاره‌های موبایل برای تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C را به‌دست آورد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۴

شرکت لیدالید اعلام کرد که موفق شده است در اولین کنگره موبایل ایران، تندیس ستاره‌های موبایل را در زمینه تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C از آن خود کند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی لیدالید، این شرکت به انتخاب داوران، موفق به دریافت تندیس ستاره‌های موبایل برای تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C شده است.

اولین کنگره موبایل ایران از سوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی و با هدف ایجاد پلی میان تأمین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان، از ۲ تا ۵ اسفندماه در مرکز دائمی نمایشگاه ایران مال برگزار شد.

این رویداد مستقل زیست‌بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش شامل پنل‌های تخصصی فعالان اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه کاربران، معرفی تازه‌های تکنولوژی، نمایشگاه جانبی و… برنامه‌ریزی شده بود.

در بخش ستاره‌های موبایل ایران، شرکت‌های بزرگ و آینده‌سازان صنعت موبایل ایران نیز حاضر شدند. هیئت داوران این کنگره پس از بررسی شرکت‌کنندگان، ستاره‌های آسمان این صنعت را در زمینه‌های مختلف ازجمله خدمات پس از فروش، سامانه‌های آنلاین B2B و B2C، خدمات ارزش‌آفرین، اپلیکیشن موبایل و مواردی از این دست انتخاب کرد.

در همین راستا، شرکت لیدالید به انتخاب داوران، موفق به دریافت تندیس ستاره‌های موبایل برای تجربه کاربری سامانه‌های آنلاین B2C شد.

لیدالید، بستری امن برای خرید و فروش گوشی همراه

براساس توضیحات شرکت لیدالید، این پلتفرم، بستر امن خرید، فروش و معاوضه تلفن همراه کارکرده است که از ابتدای فعالیت خود به‌دنبال کاهش دردسرهای این حوزه برای کاربران بوده تا تجربه کاربری مناسبی برای مشتریان خود فراهم کند.

همچنین این شرکت توضیح داده است که کاربران با مراجعه به سایت لیدالید می‌توانند قیمت گوشی کارکرده‌ را به‌صورت آنلاین مشاهده و درخواست فروش فوری گوشی خود را ثبت کنند. کارشناسان لیدالید در تاریخ و ساعتی که کاربر در سایت مشخص کرده‌ است، برای کارشناسی و خرید نقدی تلفن همراه به محل موردنظر مراجعه می‌کنند.

تمامی گوشی‌های کارکرده موجود در فروشگاه لیدالید دارای ۳ ماه گارانتی و ۷ روز مهلت تست هستند تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و با قیمتی مناسب، گوشی موردنظر خود را خریداری کنند. همچنین وضعیت دقیق سلامت ظاهری و فنی تلفن‌های همراه کارکرده در برگه کارشناسی ذکر می‌شود تا روند خرید شفاف باشد.

یکی از خدمات لیدالید که خرید گوشی هوشمند در این شرایط را ساده‌تر کرده، طرح معاوضه است. در طرح معاوضه تلفن همراه کارکرده با نو، مشتریان می‌توانند با پرداخت مابه‌التفاوت ارزش گوشی کارکرده خود با گوشی نو موردنظر، تلفن همراه خود را معاوضه کنند.

همچنین کاربران این پلتفرم در سایت لیدالید به الگوریتم هوشمند قیمت‌گذاری تلفن همراه کارکرده دسترسی دارند و می‌توانند قیمت گوشی خود را به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده کنند.

این الگوریتم براساس پارامترهای مختلفی ازجمله میزان سلامت ظاهری و فنی دستگاه، نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت معاملات روز بازار و… تخمین دقیقی را از قیمت یک گوشی کارکرده در بازار به مشتریان ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی