ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سرویس برداشت مستقیم از حساب آی‌قصه فعال شد

برداشت مستقیم از حساب یا دایرکت دبیت در نسخه جدید آی‌قصه فراهم شده و کاربران می‌توانند اشتراک یک‌ماهه خود را با شارژ خودکار فعال کنند.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷

«وحید ترابی»، مدیرعامل تازه آی‌قصه، با بیان اینکه سرویس برداشت مستقیم از حساب (direct debit) در این پلتفرم فعال شده است، گفت از این پس درصورت اجازه کاربران، حساب آن‌ها در آی قصه ماهانه به‌صورت خودکار شارژ می‌شود.

به نقل از روابط عمومی آی‌قصه، ترابی با توضیح درباره سرویس کردیت دبیت آی قصه، گفت: «سرویس برداشت مستقیم آ‌ی‌قصه با همکاری شرکت فرابوم که یکی از ارائه‌دهندگان سرویس برداشت مستقیم در کشور است، فراهم شده و کاربران با توجه به روال فعال‌سازی و امکان بانک خود، می‌توانند از این سرویس استفاده کند.»

به گفته ترابی، در این سرویس کاربران یک بار شماره حساب خود را ثبت می‌کنند و به آی قصه اجازه می‌دهند تا هر ماه به‌صورت خودکار از حسابشان هزینه اشتراک را کسر و اشتراکشان را تمدید کند و به این صورت اشتراک کاربران هیچ‌وقت غیرفعال نمی‌شود و از سوی دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل طولانی پرداخت، ازجمله وارد‌کردن اطلاعات کارت و دریافت رمز نیست.

حال که برداشت مستقیم از حساب یا دایرکت دبیت در نسخه جدید آی قصه فراهم شده است، کاربران می‌توانند اشتراک یک‌ماهه خود را با شارژ خودکار فعال کنند.

ارائه نسخه ios آی‌قصه به‌زودی فعال می‌شود

نسخه جدید اپلیکیشن اندروید آی قصه به‌تازگی منتشر شده است و تغییراتی در آن به‌چشم می‌خورد. ترابی در مورد تغییراتی که در نسخه جدید آی‌قصه ایجاد شده است نیز گفت: «8 ماه روی این نسخه کار کردیم و به‌نوعی اپلیکیشن آی‌قصه بازطراحی شد و امکانات جدیدی به آن مثل سرویس برداشت مستقیم اضافه شده است.»

همچنین ترابی از راه‌اندازی نسخه ios آی‌قصه خبر داد و گفت: «نسخه ios هم شبیه به نسخه به‌روز‌شده اندروید است و به‌زودی در اسفندماه روی بازارهای داخلی آیفون عرضه می‌شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی