ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیوندای آوانته 2024
اخبار خودرو

هیوندای النترا 2024 با طراحی اسپرت‌تر در راه است؛ پیش‌نمایشی از آوانته جدید

هیوندای النترا یک سدان کامپکت است که از سال 1990 تولید می‌شود. این خودروی اقتصادی اخیراً به محصولی اسپرت تبدیل شده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

هیوندای النترا یک سدان کامپکت است که از سال 1990 تولید می‌شود. این خودرو در برخی بازارها ازجمله کره جنوبی با نام آوانته نیز به فروش می‌رسد. هرچند از معرفی و عرضه نسل اخیر این خودرو تنها سه سال سپری شده است، اما کره‌ای‌ها خود را برای رونمایی از نسخه فیس‌لیفت آن آماده می‌کنند. این نسخه اکنون درحال گذراندن تست‌های جاده‌ای است و به‌زودی از آن پرده‌برداری خواهد شد. پیش از رونمایی این نسخه، هیوندای فیس‌لیفت آوانته را در سرزمین مادری معرفی کرده است. از‌این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که فیس‌لیفت النترا در بازارهای جهانی نیز تغییرات مشابهی را تجربه خواهد کرد.

هیوندای آوانته 2024 و بیشترین تغییرات در نمای روبه‌رو

بیشترین تغییرات هیوندای آوانته یا النترای 2024 به دماغه مربوط می‌شود. با بازنگری‌هایی که طراحان هیوندای در این بخش اعمال کرده‌اند، سدان کره‌ای حالا عبوس‌تر از قبل است و حس خشونت و جسارت بیشتری را در بیننده القا می‌کند. در نسخه فیس‌لیفت چراغ‌ها افقی‌تر شده‌اند و از طریق یک قطعه تزئینی به هم متصل هستند. با دقت بیشتر معلوم می‌شود جلوپنجره در نسخه فیس‌لیفت ساختار باریک‌تری دارد و دیگر با ورودی هوای سپر یکپارچه نیست. در مقایسه با نسخه قبل از فیس‌لیفت، سپر هم عضلانی‌تر شده و در طرفین ورودی‌های هوا تزئینات مشکی‌رنگ دارند.

هیوندای آوانته 2024
نسخه‌ای که هیوندای معرفی کرده، نسخه استاندارد آوانته است. بنابراین باید منتظر ماند و دید که نسخه‌های اسپرت‌تر N Line و N تا چه حد جذاب‌تر خواهند شد.

در نمای جانبی، دامنه تغییرات کمتر است و با همان فرم و خطوط تیز قبلی طرف هستیم. البته رینگ‌ها طراحی جدیدی دارند و رنگ آن‌ها دوگانه است. در نمای عقب نیز طراحان ترکیب کلی را حفظ کرده‌اند. اگر تصاویر نسخه فیس‌لیفت را در کنار نسخه قبلی بگذارید، به تفاوت سپر پی خواهید برد. در نسخه فیس‌لیفت بخشی از سپر مشکی‌رنگ است و یک قطعه ظاهراً آلومینیومی در بالای دیفیوزر تزئینی وجود دارد.

هیوندای آوانته 2024

هیوندای آوانته یا النترا 2024 در طراحی کابین تفاوت قابل‌توجهی با مدل‌های قبلی ندارد. پنل پشت فرمان این نسخه مثل سابق میزبان دو نمایشگر 10.25 اینچی است. چیدمان سایر قسمت‌ها نیز بدون تغییر احساس می‌شود. طبق اطلاعات اولیه، امکان سفارش رنگ سبز برای روکش‌ها، تنها تغییر هیوندای آوانته 2024 در داخل کابین خواهد بود. این رنگ علاوه بر روکش، در کنسول میانی و پنل درها هم استفاده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این آپشن صرفاً مخصوص آوانته خواهد بود و یا مدل بین‌المللی النترا نیز از آن بهره‌مند خواهد شد.

تصویر کابین

در رابطه با مشخصات فنی فعلاً اطلاعاتی موجود نیست، اما به‌احتمال‌زیاد تغییر خاصی در لیست پیشرانه‌ها رخ نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی