ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 11
تکنولوژی

تست مقاومت وان‌پلاس 11؛ پرچمدار وان‌پلاس دیگر از وسط نصف نمی‌شود! [تماشا کنید]

بررسی‌ها نشان می‌دهند که مقاومت گوشی وان پلاس 11 امسال افزایش یافته است و در مقابل فشار از وسط نصف نمی‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

وان پلاس 10 پرو و 10T پرو در سال گذشته مقاومت بالایی در برابر فشار از خود نشان ندادند و در آزمایش‌ها از بخش پایین ماژول دوربین نصف شدند. حالا نوبت به وان پلاس 11 رسیده است و تست‌ها نشان می‌دهند که این گوشی حداقل کمی بهتر از نسل قبلی طراحی شده است.

کانال یوتوب JerryRigEverything در ویدیوی جدید خود به سراغ وان پلاس 11 رفته تا میزان مقاومت این گوشی را بررسی کند. دو موبایل قبلی این شرکت در تست‌های مقاومت او ناموفق بودند و شکسته شدند. اما وان پلاس 11 حداقل به‌طور کامل نمی‌شکند.

«زک» در این ویدیوی جدید با دست از هر دو طرف به این پرچمدار فشار وارد می‌کند و متوجه می‌شود که وان پلاس 11 امسال با فشارهای معمولی نصف نمی‌شود. البته در آزمایش‌های او، شیشه قاب عقب در مقابل این فشارها در امان نمی‌ماند و ترک بردمی‌دارد، اما درمجموع گوشی همچنان قابل استفاده است.

مقاومت وان پلاس 11 در سایر بخش‌ها چطور است؟

این ویدیو همچنین نشان داد که وان پلاس 11 با محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس درست مثل سایر گوشی‌های پرچمدار در برابر خط‌وخش ایستادگی می‌کند. این صفحه در سطح 6 از مقیاس سختی موس خش برمی‌دارد و در سطح 7 با خط‌های عمیق‌تری روبه‌رو می‌شود.

نمایشگر همچنین مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد و حتی در مواجهه 50 ثانیه‌ای با شعله فندک آسیب دائمی نمی‌بیند. بااین‌حال، اگر قسمت بالای حسگر اثر‌انگشت اپتیکی در صفحه نمایش آسیب ببیند، این دستگاه دیگر قادر به شناسایی اثر‌انگشت شما نخواهد بود. فریم اطراف بدنه از فلز ساخته شده است و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم جنس مشابهی دارند.

با وجود انتقاداتی که در سال‌های اخیر به وان پلاس شده بود، این شرکت امسال با معرفی پرچمدار جدید خود دوباره توانست نظر مثبت تعداد زیادی از منتقدان را جلب کند. این بهبودها ظاهراً در طراحی بدنه دستگاه هم اعمال شده و از بروز مشکل مقاومت در برابر فشار در دو نسل اخیر جلوگیری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی