ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند
تکنولوژی

گارمین از اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به نمایشگر AMOLED خود رونمایی کرد

Forerunner 965 مدل رده بالاتر است که با قیمت 600 دلار فروخته می‌شود و Forerunner 265 برچسب قیمت 450 دلاری را به‌همراه دارد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

گارمین از دو ساعت هوشمند جدید مجهز به GPS با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد: Forerunner 965 و سری Forerunner 265. گارمین ادعا می‌کند که این ساعت‌های جدید «معیارهای آموزشی پیشرفته» و داده‌های سلامتی قابل‌توجهی مانند تغییرپذیری ضربان قلب (HRV)، کیفیت کلی خواب و بار تمرین را به کاربران ارائه می‌کند.

سری Forerunner 265 در دو اندازه 42 میلی‌متری (Forerunner 265S) و 46 میلی‌متری (Forerunner 265) عرضه می‌شود. باتری 265S هنگام استفاده از حالت GPS حداکثر 24 ساعت دوام خواهد آورد و هنگام استفاده از حالت هوشمند، این میزان به 15 روز افزایش پیدا می‌کند. در مقابل، Forerunner 265 در حالت GPS حداکثر 20 ساعت و در حالت هوشمند تا 13 روز دوام خواهد آورد.

Forerunner 965

هر دو ساعت دارای سنسورهای پالس Ox، نظارت بر انرژی باتری بدن (قابلیت گارمین برای مدیریت منابع انرژی بدن)، ردیابی خواب و استرس، نظارت بر چرخه قاعدگی و ردیابی بارداری هستند. علاوه‌براین، V02 max (حداکثر اکسیژنی که می‌توانید در دقیقه براساس وزن خود مصرف کنید) وضعیت عملکرد و معیارهای دیگری را کنترل می‌کنند.

درنهایت با دو گزینه تمرینی تطبیقی روبه‌رو هستیم: ارائه تمرینات پیشنهادی روزانه با واردکردن اطلاعات مربوط به مسابقه‌ای که در آینده برگزار می‌شود و دنبال‌کردن ویدیوهایی که توسط مربیان گارمین ساخته شده است.

ساعت هوشمند Forerunner 965

گارمین

ساعت Forerunner 965 مدل بالارده‌تری است که از نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED بهره می‌برد و عمر باتری آن در حالت GPS تا 31 ساعت و در حالت ساعت هوشمند تا 23 روز اعلام شده است. علاوه بر ویژگی‌های دو مدل ارزان‌تر، این دستگاه معیارهای عملکردی اضافی مانند نسبت بار (رابطه بین بار تمرینی ورزشکار و چیزی که می‌تواند تحمل کند) را نیز می‌تواند ثبت کند.

این ساعت همچنین دارای نقشه داخلی و فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای موسیقی است.

Forerunner 965 از اواخر ماه مارس عرضه خواهد شد و 600 دلار قیمت دارد. Forerunner 265 هم حالا با قیمت 450 دلار برای خرید در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی