ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ناتینگ
تکنولوژی

شرکت ناتینگ احتمالاً درحال ساخت یک اسپیکر با طراحی کاملاً متفاوت است

کمپانی Nothing که با معرفی گوشی «ناتینگ فون 1» معروف شد، اکنون ظاهراً درحال ساخت یک اسپیکر متفاوت است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

شرکت ناتینگ که تابستان امسال با معرفی گوشی «ناتینگ فون 1» خودش را به بازار و کاربران نشان داد، اکنون ظاهراً درحال ساخت یک اسپیکر است که با اسپیکرهای موجود در بازار تفاوت‌های زیادی دارد.

رندر تبلیغاتی اسپیکر ناتینگ توسط یکی از منابع دنیای فناوری در توییتر منتشر شده است که ظاهر و طراحی آن را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، به‌نظر می‌رسد که این دستگاه درست مانند گوشی اندرویدی ناتینگ فون 1 طراحی جعبه‌ای شکل خواهد داشت.

همچنین اسپیکر دارای دکمه‌هایی در لبه کناری خود برای کنترل صدا و خاموش یا روشن‌کردن دستگاه است. یک دکمه قرمز دیگر نیز در کنار دستگاه دیده می‌شود که می‌تواند برای فعال‌کردن دستیار دیجیتال یا حتی بی‌صداکردن سریع اسپیکر مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی احتمالی اسپیکر ناتینگ

هرچند اسپیکر ناتینگ بی‌شباهت به سایر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار مانند هوم پاد اپل نیست، اما بیشتر از یک اسپیکر به یک تقویت‌کننده شباهت دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد این دستگاه به یک صفحه LED مجهز باشد که می‌تواند علاوه بر زیبایی، براساس صدا تنظیم شود. بااین‌حال، مشخصات فنی این دستگاه هنوز افشا نشده است.

کمپانی ناتینگ در چند وقت گذشته از طریق حساب توییتر خود به اخبار جدیدی اشاره کرده؛ ابتدا یک ویدیوی کوتاه توسط این حساب منتشر شد که در آن یکی از کارمندان شرکت درحال آزمایش کیفیت مدارهای یک دستگاه بود.

«کارل پی»، بنیان‌گذار Nothing و یکی از بنیان‌گذاران سابق وان پلاس، سال گذشته در مصاحبه‌ای به CNBC گفته بود که این شرکت قصد دارد با عرضه گوشی‌های هوشمند خود به رقابت با اپل بپردازد. بنابراین عرضه یک اسپیکر جالب که می‌تواند به گوشی هوشمند متصل شود، ممکن است بخشی از برنامه‌های این شرکت باشد. بااین‌حال تا زمانی که به‌طور رسمی به آن اشاره نشود، نمی‌توان ساخت چنین دستگاهی را تأیید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی