ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر مجیک 5 آلتیمیت
تکنولوژی

آنر مجیک 5 آلتیمیت با طراحی جذاب و بدنه چرمی معرفی شد

جدیدترین پرچمدار آنر با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و قیمت کمتر از 1000 دلار روانه بازار می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

آنر هفته گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل 2023 از گوشی‌های مجیک 5 و مجیک 5 پرو رونمایی کرد. حالا آنر این محصولات را در بازار چین معرفی کرده و البته از گوشی سومی هم پرده برداشته است: آنر مجیک 5 آلتیمیت با طراحی متفاوت و بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی.

طراحی دوربین اصلی این گوشی هوشمند نسبت به آنر مجیک 5 پرو کمی متفاوت است و همچنین پنل پشتی‌اش طراحی مخصوص به خودش را دارد. بااین‌حال از نظر سخت‌افزاری تفاوتی میان آن‌ها به‌چشم نمی‌خورد.

مشخصات فنی آنر مجیک 5 آلتیمیت

مشخصات فنی آنر مجیک 5 آلتیمیت

آنر مجیک 5 آلتیمیت در رنگ‌های مشکی و نارنجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که جنس آن از چرم مصنوعی یا گیاهی است. علاوه‌براین، درون جعبه کاربران با یک قاب چرمی باکیفیت Montblanc Bespoke روبه‌رو می‌شوند.

آنر Magic 5 Ultimate برخلاف دو عضو دیگر این خانواده، در جعبه خود هدفون مجهز به رابط USB-C دارد. البته جدا از آنر مجیک 5 و 5 پرو، درحال‌حاضر در جعبه اکثر گوشی‌های هوشمند بازار خبری از هدفون نیست.

در جلوی این دستگاه یک نمایشگر خمیده 6.81 اینچی از نوع LTPO OLED قرار گرفته است که از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1312 در 2848 پیکسل پشتیبانی می‌کند. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی دوگانه درون یک حفره بیضی‌شکل به‌چشم می‌خورد که میزبان سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق است.

قیمت آنر مجیک 5 آلتیمیت

قدرت آنر مجیک 5 آلتیمیت مانند اکثر پرچمدارهای بازار، توسط تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین می‌شود که 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. وظیفه تأمین انرژی این پرچمدار بر عهده یک باتری 5450 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است.

در بحش دوربین با سه سنسور روبه‌رو هستیم: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 و سنسور اختصاصی 1/1.12 اینچی، دوربین 50 مگاپیکسلی 90 میلی‌متری پریسکوپی با زوم اپتیکال 3.5 برابری و دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی 13 میلی‌متری با فوکوس خودکار و قابلیت ماکرو.

گوشی آنر مجیک 5 Ultimate با قیمت 908 دلار در چین به فروش می‌رسد و خریداران از 20 مارس به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی