ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کانتر استرایک 2
تکنولوژی

نسخه جدید بازی Counter-Strike پس از 10 سال از راه می‌رسد؛ احتمال عرضه نسخه بتا در ماه آینده

گزارشی تازه نشان می‌دهد که Valve درحال کار روی نسخه بعدی بازی Counter-Strike است و بتای آن تقریباً آماده عرضه به‌نظر می‌رسد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

حدود یک دهه پس از انتشار بازی Counter-Strike: Global Offensive، حالا ظاهراً شرکت Valve درحال آماده‌شدن برای رونمایی از نسخه جدید این بازی شوتر محبوب است. در گزارش‌ها گفته شده که نسخه بتای این بازی می‌تواند تا اواسط فروردین‌ماه منتشر شود.

براساس گزارش «ریچارد لوئیس»، خبرنگار حوزه ورزش‌های الکترونیکی، شرکت Valve چند وقتی است که روی دنباله CS:GO کار می‌کند و این بازی تقریباً آماده انتشار است. او مدعی است که این استودیوی بازی‌سازی اخیراً به‌صورت مخفیانه جلسه‌ای برگزار کرده تا گروهی از بازیکنان حرفه‌ای این بازی را امتحان کنند.

به گفته لوئیس، Valve احتمالاً می‌خواهد تا تاریخ 12 فروردین تست بتای این بازی جدید را آغاز کند تا گروه بزرگ‌تری از کاربران بتوانند آن را امتحان کنند. یکی از منابع این خبرنگار به او گفته است: «اولویت بزرگ [Valve] انتشار این نسخه و بعد بهینه‌سازی، رفع باگ و رساندن آن به سطحی است که همه بازیکنان CS انتظارش را دارند.»

نسخه جدید بازی Counter-Strike چه تغییراتی خواهد داشت؟

درخصوص بهینه‌سازی‌ها، کانتر استرایک جدید ظاهراً به‌خاطر استفاده از موتور Source 2 گرافیک بهتری دارد. به‌علاوه، این بازی اکنون از سرورهای 128 تیک پشتیبانی می‌کند تا این بازی آنلاین هم کیفیتی مشابه با Valorant و تأخیری پایین‌تر داشته باشد. گفته شده که سرعت مچ‌میکینگ یا پیداکردن بازیکنان و ایجاد بازی هم بهبود قابل‌توجهی داشته است.

افزون بر این گزارش، طرفداران CS:GO چند وقت پیش شواهدی را در اشاره به این بازی در درایورهای GPU انویدیا پیدا کرده بودند که شامل اشاره به فایل‌های csgo2.exe و cs2.exe می‌شد. حالا مجموع این گزارش‌ها در کنار شایعاتی که سال‌هاست درباره نسخه بعدی بازی کانتر استرایک به‌گوش می‌رسد، احتمال عرضه این بازی در آینده نزدیک را افزایش داده است.

اگرچه با توجه به شواهد به‌نظر می‌رسد که این نسخه یک نسخه جدید برای بازی CS:GO باشد، اما برخی باور دارند که Valve صرفاً درحال کار روی آپدیتی بزرگ برای این بازی است تا موتور آن را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی