ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3i
تکنولوژی

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3i با 14 روز شارژدهی معرفی شد

آنر واچ GS 3i در دو نسخه اسپرت و فشن و با قیمت‌های 100 و 115 دلار روانه بازار می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

شرکت چینی آنر از ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ GS 3i رونمایی کرده که محصولی مقرون‌به‌صرفه با ویژگی‌های سلامتی متعدد، پشتیبانی از ورزش‌های مختلف و البته شارژدهی بالاست.

آنر واچ GS 3i به نمایشگر 1.39 اینچی امولد مجهز شده که توسط یک شیشه سه‌بعدی باریک محافظت می‌شود. این دستگاه از نمایشگر دایره‌ای بهره می‌برد و از نظر ظاهری مشابه با سری GS 3 است. این ساعت هوشمند به باتری 455 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که می‌تواند تا 14 روز کاربر را همراهی کند.

ویژگی‌های ساعت هوشمند آنر واچ GS 3i

یکی از ویژگی‌های اصلی ساعت هوشمند آنر، قابلیت‌های ردیابی سلامتی است. این دستگاه از سنسور اندازه‌گیزی میزان اکسیژن و هموگلوبین خون پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین قادر به ردیابی 24‌ساعته ضربان قلب است و زمانی که ضربان قلب خیلی بالا یا پایین باشد، به کاربران هشدار می‌دهد.

آنر واچ GS 3i از 100 حالت ورزشی شامل 15 ورزش حرفه‌ای و 85 ورزشی سفارشی‌شده پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند می‌تواند داده‌های ورزشی کاربران مانند فاصله و کالری سوزانده‌شده را ثبت کند. همچنین این دستگاه قادر به شناسایی خودکار نوع ورزش است.

این ساعت هوشمند از 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که امکان ذخیره‌سازی 500 آهنگ را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین تراشه NFC در این ساعت هوشمند این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با استفاده آن، پرداخت‌ها را انجام دهند و به سیستم حمل‌ونقل عمومی دسترسی پیدا کنند.

آنر واچ GS 3i در دو نسخه وارد بازار می‌شود: اسپرت و فشن. مدل اسپرت قیمتی نزدیک به 100 دلار دارد، درحالی‌که نسخه فشن با قیمت 115 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی