ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل کافه بازار تغییر می‌کند

کافه بازار با اعلام اینکه مدیرعامل این مجموعه سال آینده تغییر خواهد کرد، از پایان دوران مدیرعاملی «حمیدرضا احمدی» خبر داد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۱

کافه بازار با اعلام اینکه مدیرعامل این مجموعه سال آینده تغییر خواهد کرد، از پایان دوران مدیرعاملی «حمیدرضا احمدی» و آغاز به کار «شهاب‌الدین خدابخش» در سال 1402 خبر داد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از کافه بازار، خدابخش، دانش‌آموخته MBA دانشگاه شریف است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ مدیرعامل کافه بازار خواهد شد. او اکنون قائم‌مقام این شرکت است و جایگزین «حمیدرضا احمدی» می‌شود که از اسفندماه ۱۴۰۰ هدایت کافه بازار را بر عهده داشت.

‏خدابخش آذر ۱۳۹۵ به گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان پیوست و در سال‌های گذشته سمت‌های مختلفی را در حوزه‌های مالی و مدیریت اجرایی در این مجموعه بر عهده داشته است. او در ماه‌های اخیر قائم‌مقام مدیرعامل کافه بازار بود و از ابتدای ۱۴۰۲ به‌عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت خواهد کرد.

‏«مجید رضوی»، مدیرعامل هزاردستان، در همین رابطه گفت: «شهاب‌الدین خدابخش به‌واسطه تسلطش به کسب‌و‌کار، حوزه مالی و بازار سرمایه، در بهبود وضعیت بازار نقش زیادی داشته است و در ادامه مسیر می‌تواند به بازار کمک کند.»

براساس توضیحات کافه بازار، شهاب خدابخش در سال ۱۴۰۲ جایگزین حمیدرضا احمدی می‌شود که تا پایان سال ۱۴۰۱ مدیرعامل بازار بود. احمدی از تیرماه 1395 به گروه فناوری هزاردستان پیوست، سمت‌های مختلفی در حوزه منابع انسانی، یادگیری و توسعه و مدیریت اجرایی را در این مجموعه بر عهده داشت و از سال 1399 مدیرعامل قرار (پلتفرم جلسات آنلاین) شد.

نمایش نتایج سلامت‌سنجی برنامه‌ها و بازی‌ها به کاربران، برگزاری رویداد ساخت بازی‌، رشد و توسعه بازارپی و نیز به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها ازجمله اقدام‌هایی بود که در دوران مدیریت حمیدرضا احمدی و در راستای رضایت کاربران و توسعه‌دهندگان و حمایت از صنعت برنامه و بازی موبایلی در ایران انجام شد.

پیش از او، «مهدی امیری»، مدیرعامل بازار بود که به دلایل شخصی از سمت خود کناره‌گیری کرد. او خلاقیت، انگیزه و انرژی احمدی را ازجمله دلایل هیئت‌مدیره برای انتخاب او به سمت مدیرعامل اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی