ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسلک
تکنولوژی

هوش مصنوعی ChatGPT به پلتفرم اسلک می‌آید

سیلزفورس با شرکت OpenAI به توافق رسیده است تا چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را به پلتفرم کاربردی بیاورد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سیلزفورس و OpenAI امروز در خبری اعلام کردند که اپلیکیشن ChatGPT برای پلتفرم اسلک در دسترس قرار می‌گیرد. این اپ قابلیت‌های مدل هوش مصنوعی چت‌بات ChatGPT را در اختیار کاربران می‌گذارد تا به امکاناتی مثل دریافت خلاصه گفت‌وگوها، انجام تحقیق درباره موضوعات مختلف و تولید محتوا دسترسی داشته باشند.

اپ ChatGPT که حالا به‌صورت بتا در اسلک در دسترس قرار گرفته است، یک رابط مکالمه‌محور برای دسترسی به قابلیت‌های گوناگون هوش مصنوعی فراهم می‌کند. این برنامه به میلیون‌ها کاربر اسلک اجازه می‌دهد تا درعرض چند ثانیه پیام‌های مدنظر خود را از هوش مصنوعی دریافت کنند.

سیلزفورس همچنین از مدل هوش مصنوعی جدید این شرکت که با همکاری OpenAI تحت عنوان Einstein GPT ساخته شده، خبر داده است. «پاتریک استوکز»، معاون پلتفرم‌های این شرکت به تک‌کرانچ می‌گوید: «ما [همچنین] از Einstein GPT رونمایی می‌کنیم که اولین هوش مصنوعی زایا در دنیا برای پلتفرم‌های CRM است. فکر می‌کنم آینده این حوزه بسیار درخشان باشد. این برنامه فرصت‌های زیادی را برای نوآوری در اکوسیستم محصولات و اکوسیستم بزرگ‌تر ما ایجاد می‌کند.»

مدل هوش مصنوعی زایا در اسلک

این شرکت از سال 2016 یک لایه هوش مصنوعی زیربنایی به نام Einstein را داشت که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار پلتفرم آن‌ها قرار می‌داد. حالا با اضافه‌شدن مدل GPT به این سیستم، این هوش مصنوعی زایا می‌تواند محتوامحورتر باشد و به کاربران تجاری اسلک در تولید متن، تصویر و کد برنامه‌نویسی کمک کند.

بااین‌حال، هوش مصنوعی سیلزفورس متکی بر اینترنت نیست و درعوض وابسته به داده‌های ابری این شرکت است. این یعنی مشتریان اسلک می‌توانند براساس داده‌های خود دست به تولید محتوا بزنند. این مدل همچنین می‌تواند به موتور Flow متصل شود.

هوش مصنوعی Einstein GPT در اسلک قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال، کاربران می‌توانند به پاسخ‌های آماده که به‌طور اختصاصی برای آن‌ها تهیه شده است، دسترسی داشته باشند یا رشته‌های محتوایی را خلاصه کنند. برای استفاده از این مدل در چت‌ها کافیست عبارت Einstein@ را تایپ کنید تا به امکانات مختلف آن دسترسی داشته باشید.

مدل هوش مصنوعی «اینشتین GPT» در بحث فروش و بازاریابی هم کاربرد خواهد داشت. این برنامه به توسعه‌دهندگان نیز کمک می‌کند تا سریع‌تر کدهای خود را تولید کرده و آن‌ها را آزمایش کنند. به‌علاوه، هوش مصنوعی قادر است برای زبان‌هایی مثل Apex کامنت‌نویسی کند.

هوش مصنوعی Einstein GPT از امروز به‌صورت آزمایشی در دسترس محصولات سیلزفورس ازجمله اسلک قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که در دنباله سال 2023 عرضه عمومی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza shaabani
    alireza shaabani | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

    خرید شماره ارزان جهت ثبت نام در اکانت ChatGPT
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151
    https://numberland.ir/?ref=272151

مطالب پیشنهادی