ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همراه اول بسته‌های اقتصادی مکالمه بین‌الملل برای مشترکین خود ارائه کرد

این بسته‌ها در راستای فیلتر برخی پلتفرم‌ها تعریف شده‌اند تا مشترکان بتوانند برای تماس با خارج کشور از بسته‌های اقتصادی استفاده کنند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵

همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با توجه به محدودیت موجود در برخی از شبکه‌های اجتماعی و نیاز مشترکان به تماس با خارج از کشور، تصمیم به ارائه بسته‌‌های اقتصادی جهت کمک به رفاه حال مشترکان کرده است.

بسته‌های اقتصادی مکالمه بین الملل (تماس از ایران با دو صفر) به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول این فرصت را می‌دهد تا از داخل کشور با شماره‌های ثابت و موبایل کشورهای عراق، امارات، قطر، ترکیه، آمریکا و کانادا با قیمت ترجیحی تماس برقرار کنند.

این اپراتور دو نوع بسته با توجه به نیاز مشترکان و تجار طراحی کرده است. نخست بسته «7 روزه» ویژه تجار و مشترکان و شرکت‌هایی است که با کشورهای منطقه در ارتباط هستند. این بسته با قیمت 250 هزار تومان ارائه شده است که شامل 30 دقیقه مکالمه بین الملل (تماس از ایران با دو صفر) با شماره‌های همراه و ثابت کشورهای قطر، امارات، ترکیه و عراق می‌شود. همچنین هدیه 60 دقیقه‌ای مکالمه بین‌الملل با شماره‌های همراه و ثابت آمریکا و کانادا (به جز آلاسکا و هاوایی) برای این بسته در نظر گرفته شده است.

اقتصادی مکالمه بین‌الملل

بسته دیگر که مدت زمان «30 روزه» دارد شامل 500 دقیقه مکالمه بین‌الملل با شماره‌های همراه و ثابت کشورهای آمریکا و کانادا است، که متقاضیان می‌توانند آن را به قیمت 350 هزار تومان تهیه کنند.

امکان خرید «بسته های مکالمه بین الملل» به سه روش کد دستوری «#2923*10*»، «فروشگاه آنلاین همراه اول» و «اپلیکیشن همراه من» فراهم است.

گفتنی است سرویس مکالمه بین‌الملل یا تماس خارجه با دو صفر بین‌الملل، امکان تماس از داخل ایران با شماره‌های ثابت و همراه خارجی را فراهم می‌کند و این سرویس برای کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول، قابل دسترس است. همچنین شرکت‌ها در صورت خرید از شاپ یا اپلیکیشن امکان دریافت فاکتور در پایان خرید دارند.

مشترکان این اپراتور برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مکالمات و پیامک بین‌الملل در سایت همراه اول مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی