ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل فولد گوگل
تکنولوژی

تصویری منتسب به نمونه واقعی پیکسل فولد گوگل منتشر شد

عکس‌های جدیدی که در نیویورک گرفته شده‌اند، فردی را در حال کار با دستگاه مرموزی نشان می‌دهند که احتمال دارد پیکسل فولد گوگل باشد.

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شده است که شخصی را درحال استفاده از دستگاهی ناشناس، نشان می‌دهد. گمان می‌رود که گوشی موجود در عکس، نمونه آزمایشی از پیکسل فولد گوگل باشد که انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، معرفی شود.

آیا گوگل گوشی تاشوی پیکسل فولد را به بازار روانه می‌کند؟

بسیاری از شرکت‌ها، محصولات درحال توسعه خود را در اختیار کارمندان قرار می‌دهند تا خارج از محیط کاری هم اقدام به بررسی و تست آنها نمایند. این روش، گزینه مطلوبی برای ارزیابی عملکردهای یک دستگاه در دنیای واقعی است و می‌تواند موجب رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌ها شود. البته همین موضوع می‌تواند احتمال افشای اطلاعات درباره نمونه‌های آزمایشی و معرفی نشده را افزایش دهد و به نظر می‌رسد همین اتفاق برای گوشی پیکسل فولد گوگل هم افتاده باشد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت که در نیویورک زندگی می‌کند، اخیراً تصویری را از داخل متروی این شهر منتشر کرده است که در آن شخصی درحال کار با گوشی مرموزی به چشم می‌خورد. وی ادعا دارد که فرد داخل تصویر، کارمند گوگل بوده و سعی داشته است گوشی داخل دستان خود را از دید سایر افراد، پنهان کند. او همچنین می‌گوید که محصول نشان داده شده در عکس، یک گوشی تاشو به نظر می‌رسیده است و می‌تواند همان پیکسل فولد مرموز باشد. مکان گرفتن تصویر نیز خیابان ۱۴ نیویورک ذکر شده، محلی که یکی از دفاتر اصلی گوگل در آن قرار دارد.

کاربر مذکور، پیکسل فولد گوگل را با ضخامت کم و رنگ آبی تیره یا مشکی همراه با حاشیه‌های فوق باریک توصیه کرده است. او چندین عکس به ثبت رسانده است که در آن‌ها، کارمند احتمالی گوگل درحال تماشای ویدئو از طریق یوتیوب داخل دستگاه به نظر می‌رسد. البته این تصاویر کیفیت چندان بالایی ندارند و نمی‌توان با قطعیت درباره آنها نظر دارد. همچنین احتمال دارد که محصول داخل عکس، یک موبایل تاشوی دیگر مثل اوپو Find N2 باشد.

شایان ذکر است که گوگل به‌تازگی تاریخ کنفرانس I/O بعدی خود را اعلام کرده است و برخی امید دارند شاهد معرفی گوشی تاشوی این شرکت در مراسم گفته شده باشیم؛ اگرچه احتمال چنین رخدادی بسیار کم خواهد بود. در سوی دیگر مشخص نیست که آیا گوگل واقعا روی توسعه چنین محصولی کار می‌کند یا تصاویر و شایعات منتشر شده،‌ کذب هستند. شخصی که عکس‌ها را گرفته، اشاره دارد که ماژول دوربین آن مشابه با دیگر اعضای سری پیکسل بوده؛ اما نتوانسته است تصویری از آن به ثبت برساند.

طبق برخی از گزارش‌های تایید نشده، پیکسل فولد گوگل وزن بیشتری نسبت به رقبای خود از جمله گلکسی Z Fold 4 خواهد داشت که شاید نویدبخش شارژدهی بیشتر باتری آن باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه تنسور G2 در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و برچسب قیمت ۱۷۹۹ دلاری اشاره کرد. دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 و لنز فوق عریض با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386 از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده آن هستند. گفته می‌شود که پنل جلویی محصول هم پذیرای دوربین سلفی با حالت پانچ و حسگر ۹.۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی