ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر دوربین هواوی P60 پرو
تکنولوژی

مدیرعامل هواوی نمونه تصویر دوربین گوشی پرچمدار P60 پرو را منتشر کرد

نمونه تصویر گوشی هواوی P60 پرو احتمالاً با دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی OmniVision OV65B گرفته شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

مدیرعامل هواوی، «ریچارد یو»، عکسی از دوربین یک گوشی معرفی‌نشده و بدون نام این شرکت منتشر کرده است که عملکرد آن را نشان می‌دهد. اگرچه یو به نام این دستگاه اشاره نکرده، اما براساس شبکه اجتماعی که این تصویر در آن به اشتراک گذاشته است، با هواوی P60 پرو روبه‌رو هستیم.

این عکس در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و روی آن عبارت «از هواوی P60 پرو» خورده است. به‌نظر می‌رسد این عکس با دوربین تله‌فوتو گرفته شده باشد و هواوی می‌خواهد روی این دوربین تمرکز کند؛ چرا که چند روز پیش نمونه تصاویر دیگری از دوربین تله‌فوتو پرچمدار بعدی‌اش منتشر کرده بود.

این گوشی هوشمند به دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B مجهز می‌شود که قادر به زوم اپتیکال 3.5‌ برابری است و ظاهراً از فیلتر رنگ RYYB استفاده می‌کند.

نمونه تصویر دوربین هواوی P60 پرو

مشخصات احتمالی هواوی P60 پرو

طبق گزارش‌ها، هواوی برای این محصولش دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 و دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX858 را درنظر می‌گیرد. این گوشی هوشمند برای بهبود کیفیت دوربین، با فناوری تصویربرداری اختصاصی XMAGE 2.0 از راه می‌رسد.

هواوی P60 پرو احتمالاً به نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شوند و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 100 واتی خواهد داشت. این دستگاه همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی کرده و سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند.

قدرت این پرچمدار هواوی را نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 یا اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین خواهد کرد.

هواوی P60 احتمالاً مشخصات فنی مشابهی با مدل پرو خواهد داشت، اما به دوربین ضعیف‌تری شامل سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی سونی IMX789، سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX858 و سنسور تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی سونی IMX351 مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری هواوی P60 در ماه جاری میلادی معرفی شوند، بنابراین برای آشنایی با آن‌ها احتمالاً نباید مدت‌زمان زیادی صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی