ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامیونت جک در بورس کالا
اخبار خودرو

جزئیات عرضه کامیونت جک در بورس کالا سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، کامیونت‌های جک ۶ تنی، جک ۸.۵ تنی و جم ۹ تنی به عرضه درمی‌آیند.

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

شرکت آرین دیزل از عرضه سه مدل کامیونت جک در بورس کالا خبر داد. کامیونت‌های جک ۶ تنی، جک ۸.۵ تنی و جم ۹ تنی در روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفندماه وارد ویترین بورس کالا شده است و از طریق مزایده به مشتریان عرضه خواهند شد.

جزئیات مربوط به عرضه کامیونت‌های جک آرین دیزل به‌تازگی اعلام شده است. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، کامیونت‌های جک ۶ تنی، جک ۸.۵ تنی و جم ۹ تنی هر یک با ظرفیت ۳۰ دستگاه در رنگ سفید به عرضه درمی‌آیند.

کامیونت ۶ تنی با قیمت پایه ۱.۴۴۲ میلیارد تومان، کامیونت ۸.۵ تنی با قیمت پایه ۱.۴۹ میلیارد تومان و کامیونت ۹ تنی با قیمت پایه ۱.۵۵۲ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شوند. با توجه به سازوکار عرضه در بورس کالا، آن دسته متقاضیانی که قیمت بیشتری را پیشنهاد دهند، برنده نهایی مزایده خواهند بود. پس از انجام مراحل تسویه‌حساب، کامیونت‌ها حداکثر پس از سه ماه به خریداران تحویل داده می‌شوند.

کامیونت جک در بورس کالا

کامیونت‌های سری N جک از پیشرانه دیزلی قدرتمند ۳.۸ لیتری کامینز آمریکایی استفاده می‌کنند که قادر به تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. پیروی از استاندارد یورو ۵ و بهره‌مندی از اتاق خواب ازجمله مزایای مهم این کامیونت‌ها به‌حساب می‌آیند.   

تمامی کامیونت‌های عرضه‌شده در روز سه‌شنبه به‌عنوان مدل‌های سال ۱۴۰۲ شماره‌گذاری می‌شوند. جدول مربوط به جزئیات عرضه کامیونت جک در بورس کالا  ۲۳ اسفندماه را در ادامه مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به پلاک‌گذاری، بیمه شخص ثالث و... به‌صورت علی‌الحساب بوده و مبلغ نهایی در زمان تخصیص خودرو توسط مراجع ذی‌صلاح محاسبه می‌شود.

نام خودروقیمت پایهدرصد پیش‌پرداخترنگموعد تحویلوضعیت کاربری
کامیونت جک ۶ تنی۱.۴۴۲ میلیارد تومان۳۰ درصدسفیدسه ماههفاقد کاربری
کامیونت جک ۸.۵ تنی۱.۴۹۰ میلیارد تومان۳۰ درصدسفیدسه ماههفاقد کاربری
کامیونت جک ۹ تنی۱.۵۵۲ میلیارد تومان۳۰ درصدسفیدسه ماههفاقد کاربری
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی